امام جمعه دماوند؛

ایران اسلامی همواره شاهد دسیسه های دشمنان بوده و هست

امام جمعه دماوند گفت: ایران اسلامی از قبل از پیروزی انقلاب تاکنون همواره شاهد توطئه ها و دسیسه های دشمن بوده و هست ولی به جهت تلاش پایان ناپذیر شهدای این مرز و بوم قادر به حذف جمهوری اسلامی نشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از رودهن، حجت الاسلام محمد علاءالدینی به رشادت ها و جانفشانی های شهدا در صحنه‌های جنگ اشاره کرد و افزود: آنان با داشتن روح عمیق اسلامی و انقلابی و آموختن درس ایثار و فداکاری از مکتب حضرت سیدالشهدا(ع) نام و یادشان همواره زنده و جاوید است.

این مقام مسوول گفت: داستان اصحاب الاخدود که با آتش‌افکندن بر مؤمنان، سعی بر انتقام‌جویی از آنان را داشتند، بهترین داستان قرآنی در بیان عظمت و مقاومت ملت ایران برابر اهداف دشمنان است.

حجت الاسلام علاءالدینی ادامه داد: دشمن گرچه تصور می گردد با ترور شخصیت های بزرگ اسلام و انقلاب می تواند به اهداف شوم خود دست یابد ولی در واقع تنها با ترور مؤمنان آبروی خود را برد.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه در ایران 17 هزار شهید ترور وجود دارد، خاطرنشان کرد: آمریکا و استعمارگران جهان همواره به عنوان مدعیان حقوق بشر، پشتیبان منافقانی هستند که دست به ترور می زنند و حتی پرورش دهنده گروه تروریستی همچون داعش هستند.

وی با تاکید بر اینکه ترور نقشه نخ نمای دشمن است بیان کرد: گرچه دشمن در تلاش است تا با اینگونه فعالیت ها، زمینه بی اعتمادی را نسبت به اسلام و قرآن کریم ایجاد کند ولی امروز شاهد رشد و توسعه شبکه های قرآنی، معارف الهی و ... هستیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.