رودهن/

وهابیت باید در اعتقادات خود بازنگری کند

امام جمعه دماوند گفت: اکنون وهابیت باید در اعتقادات خود بازنگری کند، آن‌ها باید بدانند که شیعه و اهل تسنن آن‌ها را قبول ندارند.

حجت ‏الاسلام محمد علاء الدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: اکنون وهابیت از تکفیری‌ هایی هستند که چوب تکفیر به دست گرفتند و جهان اسلام را به جنگ غرب و فرقه‌ های مختلف تحریک و ظرفیت‌ های جهان اسلام را برای مقابله با مستکبران تهدید می ‌کنند.

وی ادامه داد: اکنون جاهلان باید به خود بیایند و دست از جنایات خود بردارند، آن‌ها باید بدانند که تخریب قبور اهل ‌بیت (ع)، عشق امت اسلام و انقلابی را نسبت به آن‌ها کم نکرده است و کار آن ‌ها باعث شد نوری با پرتو زیاد در جهان به نمایش در بیاید که عشق امت به اهل ‌بیت (ع) سوزان ‌تر شود.

علاء الدینی افزود: مسلمانان وهابیت را منفورترین چهره‌ در جهان می ‌دانند و شیعه و اهل تسنن آن‌ها را قبول ندارند.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: هشت شوال یادآور جنایات وهابیت برای تخریب قبور اهل ‌بیت (ع) است، در 90 سال پیش دشمنان خواستند با تخریب قبور ائمه بقیع (ع)، کینه خود را نسبت به اسلام ناب محمدی نشان دهند.

وی با بیان اینکه اکنون نسل سوم وهابیت و نسل های آینده، همین جریان ‌ها و جنایات را در کشور عراق و منطقه دنبال می‌ کنند، افزود: اینک در موصل تخریب مرقد مطهر حضرت یونس (ع) را مشاهده می ‌کنیم که گنجینه‌ های آن مرقد را به تاراج بردند.

علاء الدینی اضافه کرد: همچنین تخریب قبور حضرت حجر بن عدی (ع) و حضرت عمار (ع)، ریشه در کینه‌ هایی دارد که وهابیت 90 سال قبل نسبت به اسلام نشان داده است.

امام جمعه دماوند افزود: آن ‌ها خواستند تا قبر پیامبر اکرم (ص) را نیز تخریب کنند، از این رو، وقتی با عصبانیت و خیزش جهان اسلام مواجه شدند، از کار خود دست کشیدند.

وی ادامه داد: این افراد همان کسانی هستند که اگر اکنون به عراق حمله کردند و مردم موصل را این ‌طور مورد اذیت و آزار قرار می‌ دهند، در 90 سال پیش به کربلای معلی حمله و قبر مطهر امام حسین (ع) را تخریب کردندز/.


برچسب ها: وهابیت ، اعتقادات ، جنگ ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.