رودهن؛

ایران اسلامی تابلو و تندیس مقاومت بر سینه جهان اسلام است

امام جمعه دماوند گفت : ایران اسلامی تابلو و تندیس مقاومت بر سینه جهان اسلام است و دشمنان اسلام جهت تحقق اهداف شوم خود در جهان اسلام ایران را مانعی بزرگ می بینند.

حجت الاسلام علاء الدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد فرماندهی جهان اسلام گفت: ایران در جهان اسلام پرچمدار اسلام ناب محمدی (ص) است و در این راستا در طول حیات نظام جمهوری اسلامی توطئه های رنگارنگ استکبار جهانی را تجربه کرده است .

امام جمعه دماوند در ادامه این مطلب تصریح کرد : دشمنان اسلام جهت تحقق اهداف شوم خود در جهان اسلام ایران را مانعی بزرگ می بینند و در این راستا به بهانه حمله به عراق و یمن و سوریه، ایران اسلامی را هدف گرفته اند .

حجت الاسلام علاء الدینی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی تابلو و تندیس مقاومت بر سینه جهان اسلام است ، اضافه کرد : فرهنگ مقاومت از تریبون نظام جمهوری اسلامی ایران در آسمان کشور های آزادی خواه جهان طنین انداز شده است .

امام جمعه دماوند در خاتمه اظهار داشت : استکبار جهانی فرمانده خیمه اردوگاه دشمن با شور های جیره خوار آن مانند آل سعود به عنوان شیپورچی و تبلیغات چی استکبار جهانی می باشند .

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.