رودهن/

تبعیت از ولی فقیه مهم ترین عامل پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس بود

امام جمعه دماوند گفت: تبعیت از ولی فقیه، وحدت كلمه، همدلي و همراهي مردم مهمترين عوامل پيروزي ملت ايران در طول هشت سال دفاع مقدس بود.

حجت الاسلام "محمد علاءالدینی" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس با برگزاری عملیات ها و فجرآفرینی ها، افتخار باشکوهی را در تاریخ انقلاب اسلامی خلق کرد که بسیار نیز مهم و سرنوشت ساز بود.

وی با بیان اینکه عظمت دوران هشت سال دفاع مقدس نه تنها برای ملت ایران بلکه برای تمامی مسلمان جهان مورد توجه است، بیان کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور و حضور اقشار مختلف جامعه نقش بسزایی را در زنده نگاه داشتن آن دوران تاریخی ایفا می کند.

امام جمعه دماوند ادامه داد: گرچه دشمن از غرب، شرق و جنوب کشور برای نفوذ به خاک ایران کوشید ولی نگاه ویژه خداوند متعال، رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و نیز همدلی و تلاش ملت ایران، این کشور حفظ شد.

حجت الاسلام علاءالدینی خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی تحول ویژه ایی در کشور ایجاد کرد و دفاع مقدس این تحول عظیم را تکمیل نمود که این مهم را می توان در وصیت نامه شهدا و مستندات موجود از خاطرات آنان دید.

وی نقش خبرنگاران و مستند سازان را در ثبت دوران تاریخی هشت سال دفاع مقدس موثر و ویژه دانست و گفت: باید برای حفظ ارزش ها و آرمان های آن دوران تلاش کنیم زیرا دفاع همه جانبه آنان برای حفظ اسلام بود و امروز هرچه داریم از خون پاک شهدا است.

این مقام مسوول به برنامه های ویژه هفته دفاع مقدس در دماوند اشاره کرد و از نهادهای نظامی، فرهنگی و اجرایی شهرستان خواست تا در این راستا گام های ارزشمندی بردارند./ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.