عضو هیئت مدیره شرکت عمران پردیس در گفت‎وگو با باشگاه خبرنگاران:

مسکن مهر پردیس در حال تعلیق نیست/ اعلام قیمت قطعی آب و برق پردیس در آینده نزدیک

عضو هیئت مدیره شرکت عمران پردیس با اشاره به اینکه به زودی مبلغ نهایی مسکن مهر اعلام می‌شود،گفت: مبالغ دریافتی از متقاضیان به صورت علی‌الحساب بوده و مبالغ قطعی پس از اتمام و در زمان تحویل اعلام خواهد شد.

بهنوش سلیم بهرامی عضو هیئت مدیره شرکت عمران پردیس در گفت‎وگو با خبرنگار حوزه راه وشهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اینکه حداکثر تا دو ماه دیگر به کلیه افراد قیمت قطعی و زمان تحویل منوط به تأمین آب و برق اعلام می‌شود،گفت: طبق تبصره 6 قراردادهایی که در ابتدا منعقد گردید صراحتا عنوان شده که مبالغ دریافتی از متقاضیان به صورت علی‌الحساب بوده و مبالغ قطعی پس از اتمام و در زمان تحویل اعلام خواهد شد.

وی در ادامه افزود: طرح مسکن مهر طرح بدی نبود اما در روند اجرایی آن شتابزدگی بود، که ادامه کار را دچار مشکل نموده است.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران پردیس با اشاره به اینکه پروژه‌های مسکن مهر پردیس در حال تعلیق نیست افزود: در یک سال و نیم گذشته بیش از دو برابر پیشرفت فیزیکی اعلام شده، از ابتدای طرح مسکن مهر،‌ کلیه پروژه به طور متوسط، رشد داشته‌اند.

بهرامی توضیح داد: ما با مردم و متقاضیان عزیز مسکن مهر صادقیم! همه می‌دانند که در کوه‌های شمالی پردیس، تنها برای آماده‌سازی زمین با امکانات موجود، حداقل یکسال زمان لازم است و از همان ابتدا نباید قول‌ می‌دادیم که یکسال و نیم برج‌های 16 طبقه را در کوه‌ها با امکانات دسترسی، آب، برق و گاز و سایر خدمات لازم زندگی، می‌سازیم و تحویل می‌دهیم.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران پردیس خاطر نشان کرد: وزارت راه و شهرسازی به دستور و همراهی مثمرثمر وزیر محترم و معاون محترم وزیر در شهرهای جدید، با تدابیر ویژه و کمک‌های مالی جدید، کلیه واحدهای مسکن مهر پردیس را به شرط تأمین آب و برق تا پایان نیمه اول 95 تحویل خواهد داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۱۰ ۲۴ تير ۱۳۹۴
آقای بهرامی مگه قرار نیست هزینه روبنایی و زیر بنایی توسط دولت و از طریق فروش زمین و ... تامین شود، تا همینجا هم کلی پول مامردم دوساله خوابیده ، سود پول مروم چی میشه ؟؟؟
آخرین اخبار