وزیر علوم موفقیت كاروان ورزشی دانشجویان ایران را تبریک گفت

دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی موفقیت كاروان ورزشی دانشحویان ایران در کسب رتبه اول در رشته تكواندو وجایگاه هشتم در مجموع مسابقات یونیورسیاد 2015 کره جنوبی را به جامعه دانشگاهی و ورزشی کشور تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی وزارت علوم متن پیام وزیر علوم به شرح ذیل است‌: درخشش كاروان ورزشی دانشجویان كشورمان در مسابقات یونیورسیاد 2015 كره جنوبی را به مردم شریف ایران، اعضای كاروان ورزشی، مدیران و مربیان پرتلاش، جامعه علمی، دانشگاهی و ورزشی كشور تبریك می‌گویم.

بی‌شك كسب رتبه اول در رشته تكواندو و جایگاه هشتم در مجموع توسط كاروان ورزشی دانشجویان ایران در میان 144 كشور شركت كننده جهان در این مسابقات، نمادی از گسترش فضای امید ، نشاط و سلامت در دانشگاه‌ها و مراكز آمورش‌عالی كشورمان است.

این موفقیت بزرگ که در تاریخ ورزش¬های دانشگاهی ایران اسلامی بی‌سابقه بوده است، كسب موفقیت های بیش از پیش دانشجویان ایرانی را در همه عرصه ها نوید می دهد.

امیدوارم با تقویت هر چه بیشتر زیر ساخت های ورزشی در محیط های دانشگاهی و با همت و عزم استوار همه جوانان و دانشجویان با استعداد این مرز و بوم، شاهد اهتزاز پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران در جایگاه مرجعیت علمی و در میدان های ‌بین المللی ورزشی باشیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار