قاتل: عصبی شدم با شلیگ گلوله همسرم را کشتم

مردی که متهم است همسرش را به دلیل اختلافات خانوادگی با شلیک گلوله به قتل رسانده است، روانه زندان شد.

قاتل: عصبی شدم با شلیگ گلوله همسرم را کشتم
به گزارش باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان،کارآگاهان جنایی استان فارس چند روز قبل از مرگ زنی جوان، به‌نام زهره، در خانه‌اش مطلع شدند و وقتی آنجا رفتند مشاهده کردند این زن به‌ دلیل اصابت گلوله از پا درآمده است. ظاهر خانه نشان می‌داد هیچ سرقتی انجام نشده است. از سویی دیگر، نشانه‌ای از ورود به عنف به خانه وجود نداشت. این دو سرنخ پلیس را با این فرضیه مواجه کرد که جنایت توسط فردی آشنا و با انگیزه شخصی صورت گرفته است. جسد زن جوان برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد و تحقیقات جنایی ادامه یافت. در‌این‌میان، شوهر زهره، به نام نیما، بیش از همه در مظان قرار داشت. کارآگاهان که در ابتدا مدرکی علیه نیما در اختیار نداشتند به تحقیق درباره روابط این زوج پرداختند و متوجه شدند آنها با هم به‌شدت اختلاف داشته‌اند. به‌این‌ترتیب، مرد جوان بازداشت و بازجویی شد. او ادعا کرد در قتل همسرش نقشی نداشته و زمان حادثه بیرون از خانه بوده است.

اظهارات این مرد با شواهد به‌دست‌آمده و گفته‌های اهالی محل، که متهم را روز جنایت در محل مشاهده کرده بودند، هم‌خوانی نداشت؛ به‌همین‌دلیل بازجویی‌ها از او ادامه یافت تا اینکه سرانجام نیما اقرار کرد همسرش را به قتل رسانده است. متهم درحالی‌که از ارتکاب این جرم ابراز ندامت می‌کرد، به‌کاراگاهان گفت: «زندگی من و زهره اوایل خوب بود؛ اما به‌تدریج اختلافاتی میان ما به‌وجود آمد و روز‌به‌روز بیشتر شد. ما در زمینه‌های مختلفی با هم اختلاف سلیقه داشتیم و مرتب مشاجره می‌کردیم.

 زندگی‌مان سیاه شده بود و دیگر نمی‌توانستم این شرایط را تحمل کنم. از اینکه هر روز با زنم دعوا می‌کردم، خسته شده بودم. روز حادثه بار دیگر دعوای‌مان شد. من به‌شدت عصبی شده بودم و کنترلی بر رفتارم نداشتم.

در این شرایط، با اسلحه گلوله‌ای به او شلیک کردم. وقتی همسرم غرق در خون روی زمین افتاد، جلو رفتم و فهمیدم مرده است. به‌شدت ترسیدم و فرار کردم. تصور نمی‌کردم مدرکی علیه من وجود داشته باشد و قصد داشتم خود را با دروغ‌گویی تبرئه کنم».

متهم به قتل، بعد از اعتراف به جرم خود به بازسازی صحنه جنایت پرداخت و پرونده او در اختیار بازپرس جنایی قرار گرفت. بنابر این گزارش، درحال‌حاضر برای متهم قرار بازداشت صادر و وی روانه زندان شده است تا تحقیقات قضائی تکمیل شود. این در حالی است که اولیای‌ِدم مقتول با شکایت علیه دامادشان، خواستار مجازات او شده‌اند.

انتهای پیام/
برچسب ها: قاتل ، عصبی ، شلیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۰۷:۲۲ ۲۳ تير ۱۳۹۴
حق نداشت همسرش رابکشد بایداعدام شود
آخرین اخبار