اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید؛

از میزبانی پردیس قلهک تا رفع مشکل آب گرفتگی انهار معابر اصلی منطقه 6

از میزبانی پردیس قلهک تا رفع مشکل آب گرفتگی انهار معابر اصلی منطقه 6 در مرکز شهراز اقدامات شهرداری های مناطق است که در این گزارش می توانید بخوانید.

پردیس قلهک میزبان کودکان شمال تهران

در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جواناظهار کرد:فاطمه بلوری رئیس اداره آموزش شهروندی منطقه 3 در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌ اظهار کرد: کلاس‌های آموزشی به  منظور اهمیت، بررسی و بیان روش‌های همسویی والدین با کودکان و نگاه عمیق تربیتی با مسائل فرزندان در پردیس قلهک و سراهای محلات سطح منطقه برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری 15 کلاس آموزشی ویژه کودکان مانند نقاشی، گل و گیاه، سفال، خلاقیت، نمایش، مشا عره، شاهنامه خوانی و داستان گویی تا پایان تیر ماه در خانه‌های اسباب بازی سطح منطقه ادامه دارد.

بلوری در پایان گفت: تعدادی از کودکان خانه‌های کودک سراسر منطقه به اردوهای نمیروزی مانند موزه‌ی داراباد و نمایش‌های شاد و کمدی اعزام می‌شوند.

رفع مشکل آب گرفتگی انهار معابر اصلی منطقه 6

نصرالله حبیبی رئیس اداره خدمات شهری منطقه 6 در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جواناظهار کرد: حفاری‌های غیر اصولی برای حفر چاه در گذشته باعث بسته شدن مسیر خروج آب نهرهای بلوار کشاورز به جنوب و ایجاد آب ماندگی شده بود که با حفر این چاه، آب نهرها به طور اصولی تخلیه می‌شود.

وی تصریح کرد: این  چاه‌ها در خیابانهای وصال تا شهید نادری و با بهره برداری از آنها، لایروبی نهرهای بلوار کشاورز انجام می‌شود.

رئیس اداره خدمات شهری منطقه در پایان گفت: این اقدام به درخواست شهروندان و به منظور سهولت در رفت و آمد عابران صورت گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار