رسولی: نوجوانان کماندار به شرایط ایده‌الی رسیده‌اند

دبیر کمیته استعدادیابی تیر و کمان گفت: ملی پوشان با تمرکز بالایی تمرین می‌کنند و خوشبختانه به سطح ایده آل رسیده‌اند.

رسولی: نوجوانان کماندار که به شرایط ایده‌الی رسیده‌اندنسیم رسولی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم ملی تیر و کمان نونهالان برای حضور در مسابقات هنگ کنگ بیان کرد: مسابقات جهانی نوجوانان و نونهالان داخل سالن هنگ کنگ اولین مسابقات در این رده سنی است که از 5 تا 10 مرداد ماه برگزار می‌شود و تیم ملی با 15 ورزشکار در دو بخش کامپوند و دیکرو پسران و دختران شرکت خواهد کرد.
 
وی ادامه داد: ملی پوشان برای آمادگی بیشتر اردویی از اوایل تیر ماه در همدان آغاز کردند که رکورهای بسیار خوبی زدند.
 
رسولی افزود: ملی پوشان با تمرکز و انگیزه بالایی تمرین می‌کنند و خوشبختانه به یک سطح ایده‌آلی رسیدند البته در مسابقات جهانی هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و فضای تمرینات با فضای مسابقات تفاوت بسیاری دارد.
 
دبیر کمیته استعدادیابی تیر و کمان درباره سطح مسابقات هنگ کنگ گفت: تاکنون 12 کشور برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند و چون این رقابت‌ها اولین بار در جهان برگزار می‌شود نمی‌توان درباره مسائل فنی اظهار نظر کرد.
 
وی در این خصوص ادامه داد: کشوهای جنوب شرقی آسیا مثل کره و چین استعداد زیادی در تیر وکمان دارند که با طور قطع در سطح نوجوانان و نونهالان نیز به همین صورت خواهد بود.
 
رسولی درباره اعضای تیم ملی نوجوانان و نونهالان برای مسابقات جهانی هنگ کنگ گفت: تیم ملی تیرو کمان کشورمان در دو بخش پسران و دختران شرکت خواهند کرد که اعضای بخش ریکرو، رهام ایزدیار، آرمین رئیسی، مهدی سرخوض، یاسین سپهوندیان، محمدحسین قوامی، نیلوفر علیپور، سحر آقلخانی، هلیا خان محمدی هزاده هستند و در اعضای تیم ملی کامیوند را کیا قزوینیان، سید ماهان میر هاشمی، حسین سیفی، امیر علی رمضانی، گیسا بایبودی، ستاره شیخی‌پور، حنانه عظیمی نیا تشکیل می‌دهند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: رسولی ، کماندار ، نونهالان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار