ثبت‌نام آغاز شد؛

در مسابقه اینترنتی فراگیری مفاهیم نهج البلاغه شرکت کنید

بنیاد نهج البلاغه جهت آشنایی بیشتر جوانان و دانش آموزان سراسر كشور با كتاب نهج البلاغه و استفاده از فرصت اوقات فراغت آنان، مسابقه فراگیری مفاهیم نهج البلاغه را برگزار می‌كند.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین صباحی، مسؤول روابط عمومی بنیاد ملی نهج البلاغه از آغاز نام نویسی مسابقه اینترنتی فراگیری مفاهیم نهج البلاغه خبر داد و گفت: تعطیلات تابستانی بهترین فرصت برای انس گرفتن با سخنان گهربار مولای متقیان علی(ع) در نهج البلاغه و فرهنگ علوی نسل جوان كشور است.

صباحی بیان كرد: بدین منظور بنیاد نهج البلاغه جهت آشنایی بیشتر جوانان و دانش آموزان سراسر كشور با كتاب نهج البلاغه و استفاده از فرصت اوقات فراغت آنان، مسابقه فراگیری مفاهمی نهج البلاغه را برگزار می‌كند.

مسؤول روابط عمومی بنیاد ملی نهج البلاغه ابراز كرد: این مسابقه فراگیر ی نهج البلاغه از دو جزوه چهل حكمت از كلمات قصار نهچ البلاغه و جزوه با موضوع اهمیت فراگیری علم و دانش را انتخاب و در اختیار علاقه‌مندان داده است تا آنها به مطالعه فراگیری مفاهیم آن بپردازند.

وی عنوان كرد: مخاطابان می‌توانند از این فرصت بیشترین بهره‌برداری و استفاده از این فرصت كنند و فكر و دانش خویش را با كلمات نورانی مولای متقیان علی علیه السلام آشنا كرده و در نتیجه زندگی خود را به بركت آن محتوی و مفهوم گرانقدر، رونق و صفا بخشند.

صباحی با بیان این كه حفظ متن عربی، ترجمه حكمت‌ها، امتیاز ویژه‌ای در این مسابقه برخودار است، گفت: این مسابقه همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) برابر با 24 شهریور به صورت اینترنتی برگزار می شود و جوائز ارزشمندی به قید قرعه تقدیم شركت كنندگان خواهد شد.

مسؤول روابط عمومی بنیاد ملی نهج البلاغه ابراز كرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت جزوه‌های چهل حدیث به بنیاد نهج البلاغه به نشانی: قم، میدان شهدا خیابان حجتیه، بنیاد نهج البلاغه یا یا به پایگاه اینترنتی بنیاد به آدرس: www.nahj-albalaghe.ir مراجعه كنند.

صباحی ابراز داشت: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ‌های 37742594-025 و 377336440-025 تماس حاصل كنند.





منبع : خبرگزاری حج



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار