ساری؛

توسعه در روستا جان تازه گرفت

سقف تسهيلات برای طرح‌های غير مشارکتی روستاهای بخش 40 ميليارد ريال و در طرح‌های مشارکتی متناسب با سهم آورده بدون سقف خواهد بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، بخشدار امام زاده عبدالله آمل در جلسه توسعه پايدار روستا با اشاره به اینکه روستا محل توليد و زندگانی در آن يک افتخار است و بايد زنده و پويا باشد، گفت: دستورالعمل اجرايی دولت اعتدال اميد برای توسعه پايدار و ماندگاری در روستا است.

عسگری پور افزود: از رؤسای شورای اسلامی روستاها خواست موضوع اشتغال و فراهم نمودن زمينه سرمايه گذاری در روستا جدی گرفته و بتوانيم از شرايط بوجود آمده و از ظرفيتها و پتانسيل بهتر استفاده کنيم.

به گفته بخشدار امام زاده عبدالله آمل آورده سهم طرحهای مشارکتی حداقل 20 درصد و غيرمشارکتی 35 درصد است و برای افراد حقيقی دارای ثبت اختراع و شرکتهای دانش بيان حداقل 15 درصد خواهد بود.

عسگری پور افزود: سقف تسهيلات برای طرح‌های غير مشارکتی روستاهای بخش 40 ميليارد ريال و در طرح‌های مشارکتی متناسب با سهم آورده بدون سقف خواهد بود.

وی از نکات قابل توجه طرح حمايتی توسعه پايدار در روستا عنوان که اين تسهيلات در سه مرحله متناسب با پيشرفت کار است و طرحها هم به اقتصاد روستا کمک ميکند و بازپرداخت آن سهل و آسان در نظر گرفته که برای اشخاص در طرحهای مشارکتی کارت يارانه متقاضيان با ارائه موافقت کتبی به بانک و مؤسسات مالی عامل مبنی بر برداشت يارانه خانوار بوده و دوره مشارکت هم متناسب با طرح است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: ساری ، توسعه ، روستا ، جان ، تازه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.