ساری؛

حضور 200 دانش آموز آملی درطرح هجرت

دویست دانش آموز آملی درطرح هجرت حضور دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ساری؛ جانشین فرمانده سپاه آمل از اجرای طرح هجرت دانش‌آموزی با حضور ۲۰۰ دانش آموز در سطح هشت مدرسه آمل خبرداد.

رمضان رنجبر گفت: چهارمین جشنواره فرهنگی پارک پاک امسال همانند سال‌های گذشته از ۱۵ تیرماه کار خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به انجام کار فرهنگی در مناطق آسیب‌پذیر و پرخطر، تصریح کرد: بیش از یک سال در منطقه آسیب‌پذیر امت‌آباد با برگزاری جلسات متعدد فرهنگی و مذهبی وارد میدان شدیم تا هم‌اکنون شاهد ساخت پایگاه مقاومت بسیج در دو طبقه، گستراندن سفره ضیافت الهی و افطار، برگزاری حلقه‌های صالحین، اختصاص سبد کالا در ماه رمضان بین نیازمندان، معرفی افراد برای شرکت در کلاس‌های حرفه‌آموزی اداره فنی و حرفه‌ای و بسیج سازندگی باشیم.

رنجبر درباره اردوهای هجرت دانش‌آموزی در اوقات فراغت تابستان امسال در بین دانش‌آموزان، گفت: این اردو امسال از ۱۲ تیرماه کار خود را آغاز کرد و برای بهسازی، مرمت، زیباسازی، ترمیم فضای داخلی و بیرونی مدارس، طراحی داخلی، رنگ‌آمیزی و تعمیرات فضاهای آموزشی برگزار شد.

وی یادآور شد: در این اردو ۲۰۰ دانش‌آموز پسر و دختر در طول تابستان فعالیت دارند که کارها به صورت شبانه‌روزی بوده و علاوه بر انجام امور عمرانی، برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی، دینی و مذهبی نیز برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه آمل خاطرنشان کرد: هم‌اکنون طرح هجرت دانش‌آموزی در سطح سه مدرسه آمل به کار خود پایان داد و در پنج مدرسه دیگر نیز عملیات عمرانی و اردوی هجرت تا پایان تیرماه ادامه دارد.

وی با اعلام اینکه همه مدارس آمل در اردوی هجرت دانش‌آموزی مرمت می‌شوند، اظهار کرد: دیگر مدارس هم تا پایان تابستان امسال بازسازی و مرمت می‌شوند.

رنجبر درباره آغاز فعالیت موسسه قرآنی و عترت منتظران در سپاه ناحیه آمل، گفت: این موسسه دینی و مذهبی از نیمه شعبان امسال با همکاری دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه و مجموعه فرهنگی سپاه آمل در حسینیه سپاه کار خود را آغاز کرد که گسترش فرهنگ قرآنی و اعتلای آن در جامعه از مهم‌ترین اهداف است.

وی با اعلام اینکه ۳۰۰ میلیون تومان نیز برای کارآفرینی در زمینه صنایع‌ تبدیلی، خشک‌کن میوه و سبزی‌جات و دستگاه پودرکن اختصاص یافت، تصریح کرد: این تسهیلات از سوی بسیج سازندگی سپاه با اعطای وام خوداشتغالی در بخش تولیدی و اقتصاد مقاومتی محقق شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به اینکه همانند سال‌های گذشته جشنواره پارک پاک با ۵۶ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی، علمی، هنری و بصیرتی دنبال می‌شود، گفت: با ایجاد بخش‌های مهدکودک، مشاوره مذهبی و دینی، بیان مسائل اعتقادی، پاسخ به شبهات، غرفه‌های مختلف ورزشی، رباتیک، نماز جماعت و نقاشی برای مسافران و همشهریان اوقات خوبی فراهم شده است.

رنجبر با اعلام ایجاد تنوع و افزایش برنامه‌ها در جشنواره پارک پاک در پارک دهکده طلایی شهرستان آمل، تصریح کرد: برای ایجاد برنامه‌های شاد و مفرح دینی و اسلامی تمام توان خود را به کار می‌بندیم.

وی با اشاره به آغاز هفته حجاب و عفاف از ۲۰ تا ۲۶ تیر امسال با شعار عفاف و حجاب مظهر غرور و اقتدار ملی، بیان کرد: برنامه‌های متنوعی در این هفته از سوی بسیج جامعه زنان و حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه آمل برپا می‌شود.

انتهای پیام /ی

برچسب ها: ساری ، حضور ، هجرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.