ساری؛

کاروان اورژانس اجتماعی بهزیستی مازندران به شهر آمل رسید

همزمان با هفته بهزیستی کاروان اورژانس اجتماعی از گلوگاه تا رامسر در حال حرکت می باشد که این کاروان با 11 دستگاه ماشین اورژانس 123 وارد آمل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رییس اداره بهزیستی شهرستان آمل در حاشیه عبور کاروان اورژانس اجتماعی از میدان 17 شهریور آمل گفت: مانور حرکت کارناوال با بیش از 11 آمبولانس اورژانس اجتماعی به همراه کارشناسان روانشناسی از گلوگاه تا رامسر به مدت سه روز در شهرهای مختلف استان انجام می شود.

حسن زاده با اشاره به اینکه در حال حاضر عمده مشکلات آسیب های اجتماعی استان مقوله طلاق، کودک آزاری و اعتیاد است افزود : اطلاع رسانی و آگاهی مردم به نقش اورژانس اجتماعی ، مراکز مداخله در بحران و تلفن 123 بهزیستی از اهداف راه اندازی این کارناوال است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان آمل با اشاره به اینکه آمل مرکز ورودی مازندران و نزدیک به تهران است، یادآور شد: متاسفانه در اکثر مواقع کارتون خواب ها و افراد معتاد را در این شهر رها می کنند.

حسن زاده با بیان اینکه پیگیری های زیادی در خصوص راه اندازی مرکز اورژانس 123 در این شهرستان صورت گرفته است افزود: علیرغم نامه نگاری در خصوص اختصاص مکانی توسط شورا و شهرداری آمل برای استقراراورژانس اجتماعی بعد از 6 ماه هنوز جوابی را به ما ندادند.

وی با بیان اینکه اورژانس اجتماعی بهزیستی آمل آماده ارایه هرگونه خدمات مشاوره ای و روانشناسی به خانواده ها است، ادامه داد: در منطقه امت آباد اورژانس اجتماعی مشغول دادن مشاوره به مراجعین می باشد.

حسن زاده عنوان کرد: خط تلفن 123 به صورت شبانه‌روزی و در سه شفیت آماده ارائه خدمات به شهروندان است که شهروندان از طریق این شماره تلفن می‌توانند موارد کودک‌آزاری، همسرآزاری، فرار از منزل و مشکلات اجتماعی را گزارش کنند

به گفته رییس بهزیستی آمل در هنگام مانور اورژانس اجتماعی بروشور و جزوات آموزشی در بین بازدید کنندگان توزیع شد که به 48 نفر متقاضی مراجعه کننده مشاوره داده شده است.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
سلام من همسرم خیلی عذابم میده
123 زنگ بزنم میان بدادم برسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۱ دی ۱۳۹۴
درکوچکسرا قائمشهر بالامحله چندوقتی هست که تعدادی کودک ازچهارپنج سال به بالا درمحله می گردندودرخانه هاگدایی می کنند .ازاهالی که می پرسم جواب درستی نمی دهند.ازبهزیستی تقاضای رسیدگی به اوضاع این کودکان مظلوم رادارم.