تبریز؛

جذب یکهزار و120 میلیارد ریال سرمایه برای پروژه های گردشگری آذربایجانشرقی

معاون سرمایه گذاری ، اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از جذب 10 هزار و 120 میلیارد ریال در قالب 27 طرح سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان قهرمانی گفت: این طرح ها در قالب پروژه های گردشگری ، همچون ساخت هتل ، مناطق نمونه گردشگری و کمپ های گردشگری اجرا می شوند و امید می رود با اجرایی شدن این پروژه ها گامی مثبت در راستای توسعه صنعت گردشگری برداریم.

وی با اشاره به طرح های جدید سرمایه گذاری در سال جاری خاطرنشان کرد: هفت طرح سرمایه گذاری نیز در سال 94 با مشارکت این اداره کل اجرایی می شود که مجموعه این طرح ها 850 میلیارد تومان ارزش دارد.

قهرمانی اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی با تامین زیر ساخت های سرمایه گذاری و همچنین ارائه خدمات مورد نیاز سعی می کند سرمایه گذاران را در راستای سهولت روند اجرایی پروژه ها همراهی کند.

وی گفت: اختصاص سود یارانه پرداختی به ارزش پنج هزار و 300 میلیارد ریال، ارائه تسهیلات بانکی به ارزش 250 میلیارد ریال ، اختصاص کمک هزینه های زیرساختی به ارزش پنج هزار و 400 میلیارد ریال ، معرفی طرح های سرمایه گذاری جهت اخذ اعتبار از صندوق توسعه ملی به ارزش 870 میلیارد ریال از جمله اقدامات انجام شده برای ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران است.

معاون سرمایه گذاری، اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی ، همچنین از افتتاح و بهره برداری چهار هتل در سال جاری خبر داد و گفت : با افتتاح این هتل ها در مجموع 750 تخت به ظرفیت تخت های استان اضافه می شود.

انتهای پیام/گ
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.