پیش‌بینی آب و هوا؛

روند کاهشی دما در نوار شمالی کشور / بیشینه دما 37 درجه، برای تهران

از امروز تا اواسط هفته آینده به سبب نفوذ جریانات شمالی، دمای هوا در استان‌های نوار شمالی کشور به طور محسوس کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار حوزه راه‌ و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در سه روز آینده در شمال غرب، سواحل جنوبی دریای خزر، ارتفاعات مرکزی البرز و پاره‌ای نقاط شمال شرق کشور بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود که دامنه بارش‌ها در امروز و یکشنبه استان‌های قزوین، همدان، البرز، تهران، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و مناطق شمالی سمنان را نیز در بر می‌گیرد. 

شایان ذکر است که از امروز تا اواسط هفته آینده به سبب نفوذ جریانات شمالی، دمای هوا در استان‌های نوار شمالی کشور به طور محسوس کاهش می‌یابد و دریای خزر نیز مواج خواهد بود.

طی سه روز آینده در بخش‌هایی از شرق و شمال شرق کشور وزش باد و گرد و خاك سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد که در منطقه زابل توفان گرد و خاك رخ خواهد داد و شرق عمان نیز مواج خواهد بود.

آسمان تهران امروز کمی ابری است و در بعد از ظهر احتمال افزایش ابر، بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد و گرد و خاک وجود دارد. بیشینه دما امروز تهران با کاهش 1 درجه‌ای نسبت به روز قبل به 37 درجه می‌رسد همچنین طی روزهای آینده دما تهران روند کاهشی خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار