هفته شلوغ بوکسورهای ایران در لیگ حرفه‌ای

بوکسورهای کشورمان از فردا شنبه ( 27 تیر) هفته شلوغی را در لیگ حرفه‌ای (APB) آغاز می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه کشی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته شلوغ بوکسورهای ایران از فردا در لیگ حرفه‌ای آیبا (APB) آغاز می شود و نمایندگان کشورمان سه مسابقه حساس در سه کشور مختلف پیش رو دارند.

روز شنبه 27 تیر، سجاد محمد‌پور که هم اکنون به همراه اکبر احدی به عنوان سرمربی در صوفیه بلغارستان به سر می برد، در دومین دیدار خود در وزن 52-کیلوگرم، در لیگ APB  باید به مصاف نماینده میزبان برود که  از کارنامه پر و پیمانی نیز برخوردار است. 

 پدیده بوکس ایران که در اولین مسابقه خود از سد رقیب الجزایری گذشته و بوکس ایران را برای کسب دومین سهمیه المپیک 2016 برزیل امیدوار کرده بود، فردا کار سختی را مقابل حریف بلغاری خواهد داشت.

دوم مرداد نیز بوکسورهای ایران در روسیه و مراکش باید به مصاف رقبای خود در لیگ حرفه ای آیبا بروند.

امین قاسمی‌پور نماینده وزن 69 کیلوگرم ایران که در اولین مبارزه خود برابر آلمان تسلیم شده بود، اکنون در روسیه باید با نماینده یونان جدال کند وی در صورت پیروزی می‌تواند به ادامه حضور در مسابقات امیدوار باشد.

اما در سنگین وزن،‌ جاسم دلاورری دارنده مدال نقره بازیهای آسیایی 2014 اینچئون که به تازگی برای حضور در لیگ حرفه‌ای (APB) دعوت شده است، در نخستین مسابقه حریف صربستانی را مقابل خود دارد که این مسابقه در مراکش برگزار می‌شود وی به همراه نهرودی راهی خواهد شد.

از میان این سه بوکسور، محمد‌پور با توجه به برد در اولین مسابقه شانس بیشتری برای کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل دارد.

پیش از این احسان روزبهانی، از همین مسابقات سهمیه المپیک 2016 را گرفته بود.


انتهای پیام/
برچسب ها: بوکی ، لیگ حرفه ای ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار