کاردوست: سرمربی جدید را نمی‌شناسم/ جایگاهم در تیم ملی تثبیت شده است

اصغر کار دوست بازیکن تیم ملی بسکتبال ضمن اعلام جایگاه خود در تیم ملی گفت: آشنایی زیادی با سرمربی جدید تیم ملی ندارم.

اصغر کار دوست سنتر تیم ملی بسکتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد انتخابش در پست 5 گفت: جایگاه تثبیت شده‌ای در تیم ملی دارم چرا که در سالهای اخیر در پست از زمین جنگنده‌ام تا از این جایگاه دفاع کنم.
 
تلاشم را بیشتر می‌کنم تا روز به روز بهتر شویم و در یک فضای رقابتی بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.
 
وی در ادامه افزود: بهر حال پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخار بزرگی است چرا که من به اضافه 11 نماینده دیگر سفیر ورزش کشورمان در خارج از مرزهای ایران هستیم.
 
کار دوست در رابطه با 28 بازیکن دعوت شده به اردو تیم ملی گفت: می‌توانم بگویم انتخاب درستی انجام شده و تمامی بازیکنان شاخص بسکتبال ایران گلچین شده‌اند.
 
در پست 5 هم 5 بازیکن حضور دارند که در نهایت 3 نفر انتخاب می‌َشوند.
با توجه به تعدد نفرات در این پست می‌توان آینده‌نگری خوبی در رابطه با انتخاب‌ها داشت.
 
وی در خصوص عملکرد فردی‌اش نیز خاطرنشان کرد: بسیاری از کارشناسان بر این باورند که حضورم در تیم کویت با افول همراه بوده در صورتی که بهترین ریباندر و دفاع کننده در تیم ایران بودم اما هیچ تغییری ایجاد نشد.
 
ملی‌پوش تیم بسکتبال در خصوص انتخاب سرمربی جدید درک بائرمن آلمانی گفت: شناخت زیادی از وی ندارم اما مسئولان فدراسیون انتخاب خوبی انجام داده‌اند.
 
هر چند تغییر در راس کادر فنی فشار زیادی را با خود به همراه دارد اما به همان نسبت ورزشکاران هم کار سختی را پیش رو خواهند داشت که چرا باید خود را به سرمربی جدید اثبات کند.
 
به هر حال ارتباط ما با مربی دو طرفه است مانند بازی شطرنج او افکار و ایده‌های خود را به ما القا می‌کند ما باید با پیروی از آن بتوانیم در زمین بازی از آنها استفاده کنیم.
 
همچنین نمی‌توان از نقش اعتماد دو طرفه در زمین مسابقه غافل شد و باید این مساله را مدنظر قرار داد تا با تعامل با یکدیگر بتوانیم عملکرد را در زمین داشته باشیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار