بائرمن: حریفان بسکتبال ایران با بازیکنان مهاجر قدرتمندتر شده‌اند/ بازیکنانم قلب‌های بزرگی دارند

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران معتقد است حریفان ایران در انتخابی المپیک با بازیکنان مهاجری که به خدمت گرفته‌اند، مقتدرتر شده‌اند.

درک بائرمن در گفت‌وگو  با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بازیکنان تیم ملی ایران قلب بزرگی دارند. آن‌ها به خوبی بسکتبال نوین را درک می‌کنند. من واقعاً اشتیاق آن‌ها را دوست د ارم. به پشتکار آن‌ها ایمان دارم و می‌دانم با پشت سر گذاشتن اردوهای آماده‌سازی به شرایط ایده‌آل می‌رسند.  

وی درپاسخ به این پرسش که چه شناختی از حریفان ایران در انتخابی المپیک ریو دارید؟ توضیح داد: فکر می‌کنم تیم‌های قدرتمندی در آسیا انتظار تیم بسکتبال ایران را می‌کشند. شنیده‌ام رقبای ما با بازیکنان مهاجری که به خدمت گرفته‌اند قدرتمندتر شده‌اند اما این موضوع نباید روی کار ما تاثیر بگذارد. ایران با مجموعه‌ای از بازیکنان خوب و مستعد، کار خود را به خوبی انجام خواهد داد. به هرحال فکر می‌کنم تیم‌های چین، کره‌جنوبی و لبنان رقیبان سرسختی برای ما باشند.  

بائرمن درباره حضور ایران در رقابت‌های اطلس‌اسپورت چین گفت: این رقابت‌ها نخستین محک تیم ملی پس از حضور من در ایران است. البته مدت زمان کوتاهی در ایران حضور داشتم اما قطعاً از حضور در این مسابقات اهدافی را دنبال می‌کنیم و امیدوارم حضور در چین، نتایج خوبی برای ما داشته باشد.  

به گفته بائرمن تیم بسکتبال ایران فردا برای حضور در رقابت‌های اطلس‌اسپورت چین راهی این کشور می‌شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار