انتقاد تند جان کری از دلواپسی های پوچ کنگره+توئیت

جان کری در مصاحبه ای که روز جمعه با شبکه PBS داشت با ابراز تاسف از عملکرد اعضای کنگره مطالبی را عنوان کرد که نشان از بی توجهی برخی از اعضای کنگره امریکا به متن توافق دارد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،وزیر امور خارجه آمریکا در روز جمعه ضمن ابراز تاسف از عملکرد اعضای کنگره گفت:"آنچه واقعا بابت آن متاسفم این است که اعضای کنگره بدون اینکه حتی به خود زحمت خواندن متن جامع توافق نامه را بدهند،برخی از مفاد آن را رد کردند.

تاسف جان کری برای کنگره

وی در مصاحبه ای که روز جمعه با شبکه PBS داشت افزود:"آن ها حتی نمی دانند که در این متن چه چیز هایی نوشته شده است و بدون هیچ سیاست قابل توجیهی آن را رد کرده اند و برای توجیه کار خود به دنبال بهانه هستند و این باعث تاسف است.

وزیر امور خارجه آمریکا افزود: "این مذاکره چهار سال طول کشید،این توافق نامه با عجله و بدون تامل نوشته نشد،اگر چنین بود خیلی زودتر از این زمان به نتیجه می رسیدیم.جز به جز این توافق نامه بسیار موشکافانه و با تامل نوشته شده است.

تاسف جان کری برای کنگره

قابل ذکر است؛جان کری هرآنچه را که در روز جمعه در این باره گفت در صفحه توئیتر خود از توئیتر وزارت امور خارجه ریتوئیت کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار