ورود مک دونالد به تهران شایعه نیست+سند

شرکت مک دونالد در وب سایت خود با اعلام پذیرش نمایندگی رسمی در ایران کم کم آماده ورود به ایران می شود.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،ایران و 1+5 با وجود مخالفان زیاد ازجمله اسرائیل به توافق رسیدند که مهم ترین مفاد این توافق نامه برداشته شدن تحریم های وارده بر ایران است.

در نتیجه برداشته شدن تحریم ها تجارت ایران با دنیا رونق بیشتری پیدا خواهد تا جایی که هنوز چند روز از توافق ایران با 1+5 نگذشته که مک دونالد به صورت غیر رسمی ورود خود به ایران را اعلام کرده است.
 
گفتنی است؛ اگرچه هنوز این شرکت به طور رسمی ورود خود به ایران را اعلام نکرده است اما در وب سایت این شرکت شاهد فرم در خواست نمایندگی رستوران های مک دونالد در ایران هستیم.

مک دونالد وارد تهران می شود+سند

متقاضیان تنها زیر نظر شرکت مک دونالد می توانند نمایندگی این رستوران ها در ایران را به عهده بگیرند و نمایندگی های این رستوران ها عضو قانون حمایت از حقوق عنوانین شرکت ها (کپی رایت) خواهند بود.

مک دونالد وارد تهران می شود+سند

گفته می شود که این تصمیم زمانی اجرا می شود که طرفین مذاکره به تعهدات خود مطابق با هر آنچه که در توافق نامه آمده عمل کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۲:۳۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
این سایت که هیچ ارتباطی با ایران امدن مک دونالد نداره !!!!
این واسه نماینده گی های داخل امریکاست
خیال همه راحت مک دونالد هیچ وقت به ایران
نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۸ تير ۱۳۹۴
لابد شرایطشونو سخت گرفتن تا متقلب ها با استفاده از خمیر مرغ و گوشت الاغ و سگ و گربه سر مردمو کلاه نذارن و ابروی مک دونالدو نبرن!
آخرین اخبار