شنیده ها و شایعات؛

آیا از ایران به پاکستان خمپاره ای شلیک شده است؟

شنیده ها در فضای مجازی از شلیک خمپاره از ایران به خاک پاکستان حکایت می کند که این شایعه مسئولین ایران را بر آن داشت تا شفاف سازی کنند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از روزنامه های کشور پاکستان مدعی شد که از سمت ایران خمپاره ای به خاک این کشور شلیک شده که هیچ تلفاتی به همراه نداشته است و پس از انتشار این مطلب خبر نقل محافل مجازی شد و مسئولین کشور تلاش کردند تا با شفاف سازی موضوع به این شایعات خاتمه دهند.

آیا از ایران به پاکستان خمپاره ای شلیک شده؟


سردار رهام بخش حبیبی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان  گفت: هیچ گونه درگیری در مرز دو کشور ایران و پاکستان صورت نگرفته است اما احتمال دارد چنانچه گلوله ای شلیکی شده از سوی گروه های معاند و اشرار با هدف جو سازی و تخریب روابط دو کشور ایران و پاکستان انجام شده باشد.

روزنامه "داون نیوز" پاکستان به نقل از یک مقام نظامی پاکستان که نامش را فاش نکرده است ، مدعی شد که مرزبانان ایران چهار گلوله خمپاره را به سمت منطقه پنجگور در ایالت بلوچستان پاکستان شلیک کرده اند.

روزنامه پاکستانی به نقل از این مقام نظامی پاکستان مدعی شده که حمله خمپاره ای از سوی نیروهای مرزی ایران هیچ تلفات جانی و مالی نداشته اما این حمله موجب هراس مردم منطقه پنجگور شده است که در این رابطه مقام های دولتی و نظامی پاکستان پس از این حمله ضمن بازدید از این منطقه تحقیقات را در این خصوص آغاز کردند.

روزنامه یادشده به نقل از این مقام نظامی پاکستانی ادعا کرده که اعزام نیروهای امنیتی این کشور پس از این حمله به منطقه پنجگور افزایش یافته است.

این روزنامه در ادامه نوشته است، این نخستین مورد از شلیک گلوله به سمت مرز پاکستان نیست بلکه چندی قبل نیز حمله با موشک آر پی جی از مرز ایران به منطقه ماشیخیل در ایالت بلوچستان پاکستان صورت گرفته بود.


منبع:ایرنا

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
اگر هم صحت داشته باشد هیچ منعی ندارد و باید با تروریست ها همین گونه رفتار شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
پاکستانیا هم انگار به چیزیشون میشه .باید برن از برادران ال سعود بپرسند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
اینا زیر سر ال سعود حرامزادست
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۷:۱۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
برفرض.. حالا پرتاب کردیم که کردیم چششون کور میخان مرزاشون رو بپان همانطور که گروه های شیطانی وارد ایران میشن وسربازای مارو شهید میکنن حالا هم خفه شن وحرف مفت نزنند
Iran (Islamic Republic of)
پارسافر
۱۶:۵۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
پاکستان که عرضه نداره مرزهاشو باما کنترل کنه.ما خود مجبوریم از مرز خود پاسداری کنیم.پاکستان هنوز نفهمیده تروریستا از اونجا وارد ایران میشن؟من فرمانده بودم دستور پیشروی تا عمق 20 کیلومتری خاک پاکستان میدادم.
آخرین اخبار