صالحی خبر داد

کلنگ زنی بزرگترین بیمارستان تخصصی هسته‌ای با بودجه هزار میلیارد تومانی؛ بزودی

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه در آینده نزدیک کلنگ زنی بزرگترین مجموعه بیمارستانی تخصصی هسته‌ای را با همکاری وزارت بهداشت و شهرداری تهران شاهد خواهیم بود، گفت: این بیمارستان بیش از هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

 به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری صداوسیما "علی اکبر صالحی" رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه نماز عید سعید فطر در مصلای تهران گفت: در آینده نزدیک کلنگ زنی بزرگترین مجموعه بیمارستانی تخصصی هسته‌ای را با همکاری وزارت بهداشت و شهرداری تهران شاهد خواهیم بود.

صالحی افزود: از این به بعد می‌خواهیم در عرصه هسته‌ای وارد فعالیت‌های جدیدی شویم که تا امروز مردم درباره آن خیلی کمتر خبر شنیده بودند.

وی گفت: این بیمارستان قرار است در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا بزرگترین باشد که امیدواریم با حمایت‌های دولت، این بیمارستان عظیم هسته‌ای را در کشور ایجاد کنیم که دیگر مردم عزیزمان نیاز نداشته باشند برای برخی معالجات به خارج از کشور بروند.

رئیس سازمان انرژی اتمی در این گفت‌وگو با بیان اینکه این بیمارستان بیش از هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد و تجهیزات نزدیک به 250 میلیون یورو ارزش خواهد داشت، اظهار امیدواری کرد: زودتر کلنگ آن به زمین زده شود.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: صالحی ، انرژی ، اتمی ، بیمارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۷ تير ۱۳۹۴
فکر کنم منظورشون همون بیمارستانیه که قرار بود انتهای خ امیرآباد و در محدوده سازمان ساخته بشه ولی هیچوقت ساخته نشد و فقط گوبرداری شد
آخرین اخبار