نجاری: گرفتن سهمیه المپیک در گرو تجربه بالا است

دبیر سازمان تیم های ملی تیر و کمان گفت: مسابقات جهانی دانمارک نخستین رقابت برای کسب سهمیه المپیک است که تجربه یک ورزشکار نقش زیادی در عملکرد آن خواهد داشت.

امید نجاری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آمادگی تیم ملی تیر و کمان برای حضور در مسابقات جهانی دانمارک بیان کرد: مسابقات جهانی دانمارک  نخستین مسابقه برای کسب سهمیه المپیک است که از 4 مرداد ماه آغاز می شود و تیم های ملی نیز در دو رشته  ریکور و کامپوند آقایان و بانوان در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد و ملی پوشان از اول مرداد عازم این مسابقات خواهند شد.
 
وی درباره شرایط تیم ملی و آمادگی ملی پوشان گفت: بعد از جام جهانی ترکیه تمرینات ملی پوشان آغاز شد که خوشبختانه با تداوم و فشردگی تمرینات به آمادگی کامل رسیدند.
 
وی ادامه داد: در بخش کامپوند هم آقایان هم بانوان در آمادگی کامل‌اند در سطح رکوردها پیشرفت چشم گیری داشته است حتی در تمرینات درون اردویی یکی از ورزشکاران رکورد آسیا را که به نام خودش بود ارتقاء داد.
 
دبیر سازمان تیم‌های ملی افزود: در بخش ریکرو نیز رکورد ملی پوشان رو به افزایش است و با این شرایطی که تیم ملی دارد امید زیادی به کسب سهمیه المپیک داریم.
 
وی درباره سطح مسابقات جهانی دانمارک گفت: جام جهانی دانمارک از با کیفیت ترین مسابقات در جهان است و اکثر کشورها با بهترین ورزشکاران در این رقابت ها شرکت می کنند و چون پای سهمیه المپیک در میان است، حساسیت آن را دو چندان می  کند.
 
وی ادامه داد: در این مسابقات علاوه بر سطح کیفی و فنی ورزشکار تجربه و دور بودن از فشارهای روانی نقش به سزایی در نتیجه عملکرد ورزشکار دارد البته ملی پوشان کشورمان نسبت به جام جهانی ترکیه از آمادگی بهتری برخوردارند و با توجه به برنامه‌هایی که ارائه دادیم اردوهایی با کیفیتی داشتیم .
 
وی در پایان اضافه کرد: پس از مسابقات دانمارک مرحله سوم رقابت های جهانی لهستان آغاز می شود که ملی پوشان تیر و کمان اردویی یک هفته‌ای در لهستان خواهند داشت و از دانمارک مستقیم عازم لهستان می شوند همچنین دومین رقابت کسب سهمیه المپیک به میزبانی تایلند برگزار می شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار