مهتاب کرامتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

یاد بگیریم بدون آگاهی قضاوت نکنیم

اگر در سینمای امروز ایران مسئولیتی داشتم تلاش می کردم آدمها با هم دوست بمانند و ندیده در مورد هم قضاوت نکنند.

مهتاب کرامتی بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اظهارنظر برخی از منتقدان نسبت به فیلم‌ها بدون در نظر گرفتن نکات فیلم گفت:این موضوع فقط به سینما ربط ندارد. متاسفانه ما کمی بی‌صبر و حوصله شدیم و قضاوت  راحت ترین عکس العملی است که می توانیم راجع به یک اتفاق حتی اگر نسبت به آن اگاهی نداشته باشیم، نشان دهیم. در صورتی که ما زمانی می توانیم در کنار همدیگر به راحتی و خوشی زندگی کنیم و یک محیط امن برای همدیگر فراهم کنیم که در کنار آن، هنرمندان ما بتوانند خلق اثر کنند و همه اینها به دور از قضاوت و با هم بودن اتفاق می افتد.

وی افزود: این موضوع به شدت باب شده و اگر به من بگویند که یک پیام بدهم و یک جمله ویا به نسبت سن یک نصیحت کنم به جوانها می گویم که قضاوت نکنید و اینقدر راحت حکم ندهید و حداقل بعد از تفکر، بررسی، شنیدن و دیدن به خودمان اجازه بدهیم که زحمات سالهای یک نفر را زیر سوال ببریم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا مهتاب کرامتی شمایل خاصی در سینما ندارد یعنی بر حسب یک نماد ویک طبقه خاص نیست واین روحیه و متفاوت بودن نقشها از کجا می آید بیان کرد:من فکر می کنم همه بازیگران آرزو دارند که نقشهای متفاوتی بازی و تجربه کنند و چقدر من باید خوشبخت باشم که کارگردانان خوب سینمای ما این فرصت را به من می دهند تا بتوانم نقشهای متفاوتی را برای مردم عزیزمان به نمایش بگذارم.

وی در پایان خاطر نشان کرد:اگر در سینمای حال حاضر ایران مسئولیتی داشتم تمام تلاشم را میکردم آدمها با هم دوست بمانند چون اگر غیر از این باشد سینما پیشرفت چشمگیری را به دنبال نخواهد داشت واز طرفی برای چندمین بار به دوستان عزیز می گویم قضاوت نکنید وباز هم قضاوت نکنید.

گفتنی است مهتاب کرامتی در حال حاضر فیلمهای "عصر یخبندان" و "مزار شریف"را روی پرده سینماها دارد.

شایان ذکر است کرامتی راوی مستند "ماندلا بعد از ماندلا"خواهد بود که به زندگی شخصی و خصوصی نلسون ماندلا می پردازد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار