امتیاز آورترین کبدی کار ایران در لیگ ستارگان جهان:

کسب عنوان بهترین در تصورم نبود

کاپیتان تیم کبدی ساحلی کشورمان پس از این که به عنوان امتیاز‌آورترین کبدی کار ایران در لیگ ستارگان جهان معرفی شد، گفت: سطح این رقابت‌ها فراتر از حد تصور ما بود.

معراج شیخ در گفتگوی اختصاصی از هند با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: سطح مسابقات پرو کبدی یا لیگ ستارگان کبدی دنیا فراتر از آن چه بود که ما تصور می‌کردیم.

زمانی که مسابقات باشگاهی شروع می‌شود هر تیمی تلاش می‌کند بهترین بازیکن‌ها را جذب کند بنابراین همه تیم‌های شرکت کننده بازیکنان مطرح را به خدمت گرفته‌اند که این مسئله سطح مسابقات را بالا بردهاست.

بازیکن تیم ویزاک حیدر آباد با اشاره به کسب عنوان بهترین بازیکن در بازی اول خود بیان کرد: من در نخستین دیدار خود عنوان بهترین و امتیاز آورترین بازیکن را به دست آوردم و جایزه این عنوان که یک دستگاه موتور سیکلت و 25 هزار روپیه بود را کسب کردم.

معراج شیخ درباره پیش بینی کسب مدال در این رقابت‌ها اظهار کرد:  پیش بینی بازی‌ها بسیار سخت است چون مسابقات در سطح بالا و نزدیک به هم برگزار می‌شود، اما امیدوارم بتوانم به همراه تیم مقام خوبی کسب کنم.

وی در پاسخ به این سوال که حضور در تیم‌های قدرتمند هندی چقدر می‌تواند به پیشرفت این رشته در ایران کمک کند گفت: به طور حتم این مسئله از لحاظ استفاده صحیح از تکنیک و تاکتیک می‌تواند کمک شایانی به رشته کبدی در ایران کند.

معراج شیخ در پایان اظهار کرد: هدف اول من زمان ورود به تیم هندی پیشرفت کبدی خودمان در ایران بودو امیدوارم با تجربه‌ای که از این بازی‌ها کسب می‌کنیم بتوانیم به رشد این رشته کمک کنیم.

شایان ذکر است: معتبرترین لیگ کبدی دنیا در هند در حال برگزاری است و چهار ملی پوش کشورمان که پس از درخشش تیم ملی کبدی و کسب مدال نقره بازی‌های آسیایی برای حضور در این رقابت‌ها دعوت شدند شامل این نفرات هستند.

محمد رضا مقصودلو با پیراهن تیم جیپور، فاضل اتراچالی با پیراهن تیم مومبای بمبئی، معراج شیخ و هادی اشترک عضو تیم  ویزاک حیدر آباد هستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار