شیراز؛

افشانی سکان دار جدید استانداری فارس

مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید استان با حضور دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور و مقامات استانی برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد علی افشانی استاندار جدید استان فارس دارای کارشناسی مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه شیراز و کارشناسی‏ ارشد مدیریت اجرایی (MBA) از دانشگاه صنعتی شریف است.وی دارای ۳۰ سال سابقه کارشناسی و مدیریتی است.

محمد علی افشانی استاندار جدید استان،فارس را ایران کهن نام برد و اولین سخنرانی خود را با نام یاد خداوند آغاز کرد و گفت: هم دلی و هم زبانی فارغ از هر نگاه سیاسی باعث پیشرفت خواهد شد و رسالت استاندار استان فارس چه در ادوار گذشته و آینده پیشرفت و توسعه استان خواهد بود.

استاندار جدید استان اظهار داشت: علاوه بر سابقه 30 ساله ی مدیریتی استان فارس را به خاطر تحصیل در استان به خوبی می شناسم و بنده در میان اهالی فرهنگی و سیاسی استان شناخته شده هستم.

وی از تمام مسئولین استان درخواست داشت با مخدومه کردن پرونده اختلاف نظر گذشته فارغ از هر نوع نگاه سیاسی به داخل صحنه بیایید تا در کنار هم به پیشرفت و توسعه استان فارس ، کهن ترین استان تاریخی کشور بپردازیم.

محمد علی افشانی بیان داشت: بنده تا زمانی که در این مسند هستم تمام تلاش خود را برای این که خدمتگذار مردم استان فارس باشم انجام خواهم داد و با شعار توسعه متوازن و همه جانبه استان به فکر پیشرفت استان خواهم بود.

وی اولویت های خود را در وحله اول آموزش و پرورش خواند و بیان کرد:آموزش و پرورش دلیل و عامل پیشرفت آیندگان خواهد بود و از وضعیت آب در استان در کشاورزی و صنعت در استان،بهبود وضعیت رونق حمل و نقل،پیشرفت در ضمینه فرهنگ و هنر ، توسعه ی صنعت گردشگری و جذب سرمایه به عنوان برنامه های خود نام برد.

احمدی استاندار قبلی استان نیز در آخرین سخنرانی خود علاوه بر تشکر از مردم استان گفت:از زمان ورود به استانداری در نیمه دوم سال 92 تمام بودجه سال مربوطه جذب شد و با پیگیری های انجام شده در سال 93 با افزایش 10 درصدی در بودجه نیز تمام بودجه سال 93 نیز جذب شد.

احمدی در مورد تامین اعتبار استان نیز بیان کرد: در سال 92 مبلغ 20 میلیارد تومان اعتبار خشکسالی به استان تعلق گرفته بود که با پیگیری های انجام شده در سال 93 این اعتبار به 126 میلیار تومان افزایش یافته است و 76 میلیارد تومان نیز از دفتر مقام معظم رهبری نیز با رایزنی انجام شده برای پروژه های نا تمام استان دریافت شد.

در پایان این مراسم از زحمات دو سال و نیمه احمدی تقدیر شد و حکم سید محمد علی افشانی به وی تقدیم شد و وی کار خود را رسما به عنوان استاندار جدید فارس آغاز کرد.

انتهای پیام/گ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.