شیراز؛

استاندار جدید فارس بهترین مدیر عمرانی است

وزیر کشور استاندار جدید استان فارس را بهترین مدیر عمرانی کشور دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رحمانی فضلی وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید فارس گفت: سید محمد علی افشانی بهترین مدیر عمرانی کشور است و انتخاب وی به عنوان استاندار فارس یک انتخاب برد-برد برای استان و دولت است.

وزیر کشور افزود: ملاک انتخاب استانداران در دولت تدبیر و امید علاوه بر هماهنگی فرد با استان، قبول داشتن برنامه های دولت ، دارای اعتدال واقعی ، دارای تجربه کافی و توانایی کار جمعی است و سید محمد علی افشانی نیز با کارنامه ی درخشان در حوزه مدیریتی یکی از بهترین مدیران عمرانی کشور است.

رحمانی فضلی گام بعدی دولت پس از توافق هسته ای را اقتصاد مقاومتی نامید و ادامه داد: اقتصاد مقاومتی به معنی آقایی کشور در منطقه خواهد بود و با توجه به شروع برنامه ششم توسعه و محوری بودن اقتصاد مقاومتی در این برنامه باعث حضور بیش از پیش کشور در عرصه فعال اقتصاد جهانی خواهد بود.

رضائیان سرپرست موقت استانداری فارس در حاشیه مراسم تودیع و معارفه افشانی استاندار جدید فارس گفت: استان فارس امروز بیشتر از همیشه در مرحله ی حساسی قرار گرفته و نیاز امروز استان هم دلی و هم زبانی میان مسئولین ارشد استان است.

رضائیان ادامه داد: استان فارس در نیمه دوم دوره دوم دولت نهم از لحاظ نیروی انسانی و مدیریتی دچار مشکل بود و با تغییر دولت و انتخاب دولت تدبیر و امید و انتخاب مهندس احمدی به عنوان استاندار فارس کار های استان تا حد قابل قبولی پیش رفت.

سرپرست موقت استانداری ضمن پیشنهاد به استاندار جدید ادامه داد: استان فارس بیش از پیش نیازمند آرامش و هم دلی مسئولین است زیرا به زودی کشور شاهد برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خواهیم بود و از این رو بایستی تمام مسئولین و مردم هم زبان و یک دل نمایندگان همانند دوره های پیشین نمایندگان شایسته از فارس به مجلس شورای اسلامی معرفی کنیم.

رضائیان ضمن تبریک تیم مذاکره کننده هسته ای در مذاکرات وین بیان داشت: علاوه بر نقش تعیین کننده مقام معظم رهبری پیروزی بزرگ هسته ای برای مسئولین استان باید به عنوان درسی بزرگ باشد که با هم دلی و هم زبانی می توان علاوه بر پیشرفت های شگرف به افق های پیشرفت آینده امیدوار بود.

وی ملاک پشتیبانی نمایندگان استان از استاندار جدید استان را خدمت به مردم نامید و عنوان کرد:ملاک نمایندگان استان برای معرفی شخص یا اشخاص به وزیر کشور شناخت استان بوده و نمایندگان فارس هیچ گاه قصد معرفی فرد یا افرادی که نزدیک به نمایندگان باشد را نداشته است.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.