دیدار وزیر اقتصاد آلمان و وزیر امور خارجه کشورمان؛

ظریف: افراطی گرایی یکی از جدی ترین تهدیدات منطقه است

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: افراطی گرایی یکی از جدی ترین تهدیدات منطقه بوده و ایران اسلامی آماده همکاری برای مقابله با این تهدیدات است.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «زیگمار گابریل » معاون صدر اعظم و وزیر اقتصاد و انرژی آلمان که در راس هیاتی به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است، با دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار ظرفیت های همکاری میان جمهوری اسلامی ایران و آلمان را گسترده خواند و ابراز امیدواری کرد مناسبات دو کشور در همه زمینه ها توسعه یابد.

ظریف با اشاره به تحولات در منطقه خاورمیانه ،خطر تروریسم و افراط گرایی در این منطقه را یکی از جدی ترین تهدیدات بر شمرد و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور با ثبات و قدرتمند در منطقه آماده همکاری برای مقابله با این تهدیدات است. 

وزیر امور خارجه کشورمان با تشریح سیاست های اصولی جمهوری اسلامی ایران در منطقه ،گسترش همکاری و تعامل با کشورهای همسایه را از اولویت های جمهوری اسلامی ایران دانست.

وزیر اقتصاد و انرژی آلمان نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از سفر به جمهوری اسلامی ایران بر گسترش همکاری های دو کشور به ویژه در زمینه اقتصادی تاکید کرد.

انتهای پیام/



برچسب ها: ظریف ، دیدار ، وزیر ، اقتصاد ، آلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار