تام کاتن: اقدام اوباما در مراجعه به سازمان ملل ناامید کننده بود

سناتور جمهوری خواه با خطرناک توصیف کردن توافق هسته‌ای، اقدام رئیس جمهور آمریکا را برای جلب موافقت سازمان ملل درباره این توافق ناامیدکننده خواند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوانِ؛ پایگاه اینترنتی سنای آمریکا گزارش داد: تام کاتن، سناتور جمهوری خواه ایالت آرکانزاس، در بیانیه ای اقدام باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، را برای جلب موافقت سازمان ملل در خصوص توافق هسته ای ایران قبل از کنگره ناامید کننده خواند.

کاتن در بیانیه ای بعد از تصویب توافق هسته ای ایران در شورای امنیت، اعلام کرد:« این ناامید کننده است که رئیس جمهور قبل از شنیدن اظهارات نمایندگان مردم در کنگره، برای تصویب توافق خطرناکش با ایران به سازمان ملل متحد مراجعه کرده است.»

وی مدعی شد:« این اقدام راه قانونی و قانون بازبینی کنگره بر توافق ایران را، که وی امضا کرده است،‌ تضعیف می کند. این توافق راه را برای دستیابی  یک دولت ضد آمریکایی به سلاح هسته ای، هموار می سازد. من اطمینان دارم مردم آمریکا این توافق را نمی پذیرند و کنگره نیز آن را رد می کند.»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پارسافر
۲۱:۳۶ ۳۰ تير ۱۳۹۴
هنوز از رونرفتی تام کت؟ تام کارتون دلقک ازین بیشتر خودتو رسوانکن.دنیاقهمید که تو طرف صهیونیستایی . نتن یابو هم مطمئنه.دوست داری هی بهت بگن چخه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۳۰ تير ۱۳۹۴
رو بخواب تام
آخرین اخبار