قاتل بخشیده‌شده دوباره آدم کشت

جوانی که چهار سال پیش مرتکب قتل شده اما از اولیای‌دم رضایت گرفته بود، چهار ماه بعد از آزادی، فردی دیگر را کشت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازشرق ، وقوع نزاع منجر به جرح در پارک دوکوهه واقع در اتوبان شهید دوران ساعت سه بامداد جمعه گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠، به ‌کلانتری تهران‌نو اعلام و با حضور مأموران در محل مشخص شد جوانی ٣١ساله به نام مجید مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده است. دو ساعت بعد به مأموران اعلام شد مجید با وجود اقدامات درمانی به علت واردشدن ضربه چاقو به شکم و قفسه سینه فوت شده است.

 به این ترتیب، کارآگاهان جنایی وارد عمل شدند و با تحقیق از شاهدان درگیری، اطلاع پیدا کردند یکی از دو جوانی که با مجید زدوخورد می‌کردند، دوست خود و درواقع شخص ضارب را به نام «حمید» صدا می‌زد.

 در ادامه تحقیقات میدانی و با شناسایی افرادی که بیشترین تردد را به پارک محل جنایت داشتند، هویت کامل حمید (٢٣ساله) به‌عنوان یکی از مجرمان سابقه‌دار مورد شناسایی قرار گرفت.

بررسی سوابق «حمید» نشان داد وی در سال ٩٠ نیز در پرونده منجر به جنایت دستگیر، اما با جلب رضایت اولیای‌دم و پس از تحمل کیفر در فروردین سال جاری آزاد شده است.

کارآگاهان به محل سکونت حمید در منطقه پیروزی مراجعه و اطلاع پیدا کردند او در زمان درگیری با مقتول از ناحیه دست مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان مراجعه کرده است.

مأموران با حضور در بیمارستان، متهم را دستگیر کردند و او در همان تحقیقات اولیه به درگیری با مقتول اعتراف و دوستش به نام خسرو (٢٨ساله) را نیز به‌عنوان شرکت‌کننده در درگیری معرفی کرد. به این ترتیب، خسرو نیز دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

حمید و خسرو انگیزه درگیری خود با مقتول را «چشم‌توچشم‌شدن» عنوان کردند و گفتند: «در حال خروج از پارک و رفتن به خانه بودیم که با دو جوان (مقتول و دوستش) چشم‌توچشم شدیم و به این بهانه، مشاجره بین دوطرف شروع شد. در ادامه مشاجره به درگیری کشیده شد تا اینکه آن دو نفر از داخل ماشین خودشان چاقو و قمه برداشتند و به طرف ما حمله کردند و ما نیز برای آنها چاقو کشیدیم که یکی از آنها از ناحیه شکم و پهلو چاقو خورد».

سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر، گفت: با توجه به اعتراف صریح هر دو متهم به مشارکت در درگیری منجر به جنایت، قرار بازداشت موقت توسط مقام قضائی برای آنها صادر شد و متهمان به منظور انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.
انتهای پیام/

برچسب ها: قاتل ، آدم کش ، جنایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۳۱ تير ۱۳۹۴
یک نفر هم توی محله ما پدر زنش رو کشت و انداخت توی چاه. خانواده بینوای مقتول به خاطر این که دامادشان نان آور دختر و نوه هایشان بود داماد را بخشیدند. قاتل(داماد خانواده) وقتی آزاد شد با خوشحالی می گفت کشتم الآن هم آزادم.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۷:۵۲ ۳۱ تير ۱۳۹۴
بعضی از افراد رو نباید هرگز بخشید
Iran (Islamic Republic of)
سربداران
۰۷:۴۵ ۳۱ تير ۱۳۹۴
نتیجه بخشش قاتل بهتر از این نمیشه!!!
آخرین اخبار