شیراز؛

برای ثبت و انتشار خاطره های شهداء گام های اساسی برداشته شود

دبیر شورای عالی دفاع مقدس ناجا در شیراز گفت: برای ثبت و انتشار خاطره شهداء باید گام های اساسی برداشته شود و نقش نیروی انتظامی در این راستا برجسته است.

براي ثبت و انتشار خاطره هاي شهداء گام هاي اساسي برداشته شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار "رضا طیبی" در دیدار با فرمانده انتظامی استان فارس افزود: مدیریت ایثارگران استان باید در خصوص شناسایی كسانی كه در دفاع مقدس نقش آفرینی داشته اند اقدام و خاطرات آنان را جمع آوری و منتشر كنند.

وی سركشی و دلجویی از خانواده های معزز شهداء و جانبازان نیروی انتظامی را بسیار مهم و اساسی برشمرد و گفت: این موضوع باید جزء برنامه های اصلی ناجا باشد.

سردار طیبی تصریح كرد: امروز كسانی كه در رابطه با دفاع مقدس و خانواده ایثارگران اقداماتی را انجام می دهند، عاقبت به خیری را برای خود به ارمغان خواهند آورد.

دبیر شورای عالی دفاع مقدس ناجا با اشاره به صحبت های فرمانده ناجا مبنی بر اینكه كار برای شهداء و جانبازان و خانواده های آنان جزء عمر محسوب نمی شود، گفت: باید از اینگونه فرصت های ارزشمند نهایت استفاده را برده و خدمت به خانواده های این عزیزان را در دستور كار قرار داد.
در ادامه این جلسه سردار "احمد علی گودرزی" فرمانده انتظامی استان فارس خاطر نشان كرد: اقدامات نیروی انتظامی در حوزه شهداء و جانبازان مطلوب بوده ولی كافی نیست و باید در بحث خاطره گویی اقدامات مؤثری انجام دهیم.

وی گفت: باید با برنامه ریزی های مدون نسبت به انعكاس ایثارگری و رشادت شهداء و جانبازان اقدام كرده و تلاش های ارزنده این عزیزان را به نسل جوان ارائه دهیم.

در پایان این جلسه سردار "ابراهیمی" مدیر كل بنیاد و حفظ و نشر آثار ارزش های دفاع مقدس گزارشی از عملكرد و اقدامات انجام شده ارائه داد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: ثبت ، انتشار ، شهدا ، اساسی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.