شهرکرد؛

راه اندازی 19 پایگاه انتخاب رشته کنکور در چهارمحال و بختیاری

19 پایگاه انتخاب رشته کنکور در استان چهارمحال و بختیاری راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از راه اندازی 19پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری با هدف کمک به داوطلبان برای انتخاب رشته صحیح و خدمات مشاوره ای، توسط آموزش و پرورش در 17 منطقه آموزشی استان خبر داد.

عوضعلی حبیبی گفت: در این پایگاه ها، خدمات دریافت کارنامه، انتخاب رشته مجازی به کمک نرم افزارهای طراحی شده توسط سازمان سنجش و ثبت انتخاب رشته در سامانه ارائه می شود.

وی به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری توصیه کرد: ضمن توجه به محدودیتها و شرایط خاص خود برای انتخاب رشته صحیح و آگاهانه، پس از کسب اطلاعات و نظرات افراد آگاه و قابل اعتماد و مشورت لازم، در این زمینه تصمیم گیری کنند.

حبیبی اظهار کرد: امسال 15 هزار و 408 نفر داوطلب کنکور سراسری در استان چهارمحال و بختیاری در گروه های علوم انسانی، تجربی، ریاضی، هنر و زبان خارجی شرکت کردند که یکهزار و 50 نفر از این تعداد، دختران و شش هزار و 358 نفر پسران بودند.

وی با اشاره به انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته از امروز سه شنبه 30 از طریق سایت سنجش آموزش کشور گفت: روز پنج شنبه اول مرداد 94، دفترچه راهنمای انتخاب رشته از طریق باجه های روزنامه فروشی سراسر کشور توزیع می شود.

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری، پنجم تا دهم مرداد امسال است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.