شهرکرد؛

ارسال 2 کتاب و یک مقاله به چهارمین جشنواره تولیدات حوزه هنری

2 کتاب و یک مقاله پژوهشی از استان چهارمحال و بختیاری به بخش هنرهای تجسمی چهارمین جشنواره سراسری آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری کشور ارسال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری با دو کتاب نقاشی و خوشنویسی و یک مقاله پژوهشی، در بخش هنرهای تجسمی چهارمین جشنواره سراسری تولیدات حوزه هنری کشور حضور دارد.

«در پرتو مکتب نور» شامل آثار 25 نقاش چهارمحال و بختیاری و پاسداشت استاد زنده یاد سید ضیاء الدین امامی دهکردی و «الفبای شیدایی» شامل آثار 28 هنرمند خوشنویس این استان در چهارمین جشنواره تولیدات حوزه هنری است.

«تأملی بر ریشه و خاستگاه نقاشی قهوه خانه ای و موضوعات ملی و مذهبی آن» هم عنوان مقاله پژوهشی حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری از شهرام تقی پور و صبا آل ابراهیم در این جشنواره است.

این مقاله اسفند سال گذشته (1393) در همایش مجموعه مقالات همایش ایران شناسی در کشور فرانسه، تحت عنوان تجربه دیروز و چشم انداز فردا ارائه شده است.

چهارمین جشنواره سراسری آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری کشور در بخش های هنرهای تجسمی، هنرهای تصویری، موسیقی، نمایش، ادبیات، و فرهنگ و ادبیات پایداری، 7 تا 9 مهرماه امسال به میزبانی اصفهان برگزار می شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.