قلعه نویی در به در بازیکن

امیر قلعه نویی برای آماده سازی تیم خود دست به دامن بازیکنان بدون تیم لیگ برتر است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملوان برای آمادگی نیازمند بازیکنان مورد نظر است و مذاکراتی را آغاز کرده است.


لیست خارجی ها در اختیار امیر
 لیست بازیکنان خارجی ملوان برای پوشاندن ضعف های برخی خطوط در اختیار سرمربی این تیم قرار گرفت.لیستی از بازیکنان خارجی در اختیار امیر قلعه نوعی قرار گرفت تا این مربی نفرات مورد نظر خود را در برخی از پست ها با این بازیکنان کامل کند. فرصت کم انزلی چی ها در جذب بازیکن و کمبود بازیکنان خوب با توجه به تاخیر در شروع کار آنها باعث شد باشگاه ملوان طی رایزنی با چند اجنت رسمی لیستی از بازیکنان خارجی تهیه کند و در اختیار سرمربی خود قرار دهند و در صورت رضایت او آنها را برای تست به تمرینات بیاورد. در صورت تایید قلعه نوعی این نفرات در اردوی تهران به تیم ملحق می شوند.


اردوی اجباری ملوان در تهران
 تیم ملوان با توجه به فرصت کمی که دارد اجبارا در تهران اردو می زند.ملوان برای آمادگی هرچه بیشتر در تهران اردو می زند. تیم امیر قلعه نوعی که فرصت کمی برای آماده سازی دارد باید برای شرکت در تست پزشکی به تهران سفر کند. از این رو امیر قلعه نوعی با توجه به فرصت کم ملوانان پس از تست ، اردویی را در تهران برای شاگردانش تدارک دیده است تا ملوانان دوران آماده سازی خود را در پایتخت سپری کنند. بازی تدارکاتی و انجام تمرینات فشرده بدنسازی از جمله برنامه های این مربی برای اردوی تهران است.


لیست قلعه نوعی روی میز ملوانی ها
امیر قلعه نوعی لیست نفرات مدنظر خود را به باشگاه ملوان ارائه داد تا در جهت جذب بازیکنان این تیم اقدام کنند. البته ملوان خود از فصل قبل چند مهره خوب دارد که مورد تایید قلعه نوعی هستند ولی بازیکنانی هم مدنظر کادر فنی هستند که قلعه نوعی امیدواراست مدیریت باشگاه بتواند هرچه سریعتر آنها را به تیم اضافه کند. گویا نام  بازیکنان فصل قبل استقلال نیز در این لیست دیده می شود.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار