آخرین اخبار تیم های لیگ برتری

در حالی که تیم های تبریزی با سبقت از رقبا روزهای پایانی آماده سازی را سپری می کنند برخی تیم ها هنوز در جذب بازیکن مشکل دارند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم استقلال اهواز برای جذب بازیکن مشکل دارد در حالی که تبریزی ها و اصفهانی ها از دیگر تیم ها یک قدم جلوتر هستند.
 
** تمهیدات تبریزی ها برای کنترل سکو ها

 
مسئولان تیم نفت نگران اتفاقات احتمالی ورزشگاه یادگار امام  و درگیری در این استادیوم هستند.مردم تبریز و هواداران تیم تراکتورسازی هنوز از اتفاقات بازی هفته آخر فصل قبل مقابل نفت تهران ناراحت هستند.

این موضوع بازی هفته اول لیگ پانزدهم را که اتفاقا باز هم بین این دو تیم است تحت الشعاع قرار داده است. البته نفتی ها در ظاهر طوری وانمود می کنند که از شرایط موجود راضی هستند ولی تصور می کنند ممکن است اتفاقاتی برایشان در استادیوم رخ دهد.

به همین دلیل مسئولان فوتبال تبریز خصوصا هیات فوتبال از حالا در تدارک برنامه ای امنیتی برای این بازی هستند تا مشکلی بوجود نیاید و بازی تحت تاثیر واکنش های احتمالی سکوها قرار نگیرد.
 
** فرکی به اصفهان نرفت
 
حسین فرکی تیمش را تا اصفهان همراهی نکرد و تا پنجشنبه در تهران خواهد ماند.

تیم سپاهان اردوی خود را در ترکیه به پایان رساند و به ایران برگشت . خستگی این اردو باعث شد فرکی به بازیکنانش دو روز استراحت دهد. البته این مربی  برای ملاقات با پزشک معالجش باید در تهران می ماند. از این رو همراه تیم به اصفهان نرفت. وی پنجشنبه به اصفهان بر می گردد و تمرینات این تیم را دوباره استارت می زند. گفتنی است تمرینات سپاهان امروز و فردا تعطیل است.
 
** دایی به سایپایی ها رسید

 
شاگردان علی دایی امروز در دیداری تدارکاتی با سایپا بازی می کنند.تیم صبا با تمام شدن اردوی آماده سازی در مجموعه پردیس کرج از دیروز تمرینات خود را در مجموعه انقلاب کرج ادامه داد.

شاگردان علی دایی طبق برنامه عصر امروز در ورزشگاه شهید دستگردی تهران دیداری دوستانه در مقابل تیم سایپا برگزار می کنند. تا با آمادگی بیشتری پا به مسابقات بگذارند.
  
** فولاد استراحت کرد
 
 اعضای تیم فولاد دیروز استراحت داشت .

کاروان تیم فولاد بعد از چندین روز اردوی سخت و تمرینات فشرده دیروز استراحت کرد.

سرمربی این تیم که بازیکنانش را در بازی مقابل حریف ازبکستانی بسیار تحت فشار قرارداد دیروز به اعضای این تیم استراحت داد تا ضمن استراحت انرژی از دست رفته را بازیابند.به این ترتیب فولادی ها از امروز تمرینات را از سر می گیرند و جمعه به ایران بر می گردند.

 گفتنی است اژدری زاده نیز خود را به ترکیه رسانده و در کنار این تیم امور مربوطه را زیر نظر دارد.
 
**استقلالی ها منتظر تعیین تکلیف راه آهن
 
مسئولان استقلال اهواز منتظر مشخص شدن وضعیت بازیکنان راه آهن هستند.مسئولان تیم استقلال اهواز منتظر هستند تا با تعیین تکلیف تیم راه آهن چند بازیکن این تیم را به خدمت بگیرند.گویا آنها با چند بازیکن راه آهن مذاکره کرده اند ولی این بازیکنان مایلند در تهران بمانند و تنها در صورتی راهی استقلال اهواز می شوند که حکم سقوط راه آهن صادر شود.

 به همین دلیل استقلالی های اهواز منتظر هستند تا با مشخص شدن وضعیت تیم راه آهن در خصوص جذب بازیکنان این تیم اقدام کنند.
 
**دو بازی با پاس برای گسترشی ها
 
تیم گسترش فولاد به تبریز رسید و امروز با پاس بازی می کند.تیم گسترش فولاد تبریز ، تهران را به مقصد تبریز ترک کرد و دیروز در یک جلسه تمرین سبک ریکاوری می کند. شاگردان فراز کمالوند که دو بازی تدارکاتی خوب در تهران برگزار کردند دو بازی هم با پاس همدان در تبریز برگزار می کنند. قرار است این تیم لیگ یکی که در تبریز اردو زده است امروز و جمعه در بازی دوستانه به مصاف شاگردان کمالوند بروند.
 
**تراکتورسازی در راه برگشت
 
تیم تراکتورسازی جمعه شب به اردوی خود در تهران پایان می دهد.اعضای تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از برگزاری اردویی 10 روزه در تهران جمعه به تبریز بر می گردد.

اعضای این تیم شنبه را به توصیه تونی استراحت می کنند تا با بازگشت انرژی از یکشنبه هفته آینده دوباره تمرینات خود را آغاز کرده و آماده هفته اول لیگ برتر و بازی با نفت شوند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.