دروازه‌بان تیم ملی بوسنی نارنجی‌پوش شد

راتکو دویکوویچ دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بوسنی و هرزگوین به تیم فوتبال سایپا تهران پیوست.

دروازه‌بان تیم ملی بوسنی نارنجی‌پوش شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان باشگاه سایپا که پس از جدایی محمدرضا اخباری دروازه‌بان فصل گذشته خود مذاکرات ناموفقی را با حامد لک و رحمان احمدی داشتند به دنبال دروازه‌بانی خارجی رفتند و در نهایت با راتکو دویکوویچ سنگربان دوم تیم ملی بوسنی و هرزگوین به توافق نهایی رسیدند. 

دویکوویچ پس از آسمیر آودوکیچ دروازه‌بان اسبق پرسپولیس دومین سنگربان ملی‌پوش بوسنیایی است که در چند سال اخیر به فوتبال ایران می‌آید. 

وی در سال‌های 2009 تا 2013 برای تیم اسلاویا سارایوو 85 بار به میدان رفت و با این تیم نایب قهرمانی فصل 2009 لیگ بوسنی و قهرمانی جام حذفی همان سال را به دست آورده است. 

دویکوویچ سال 2013 به تیم زیرینسکی موستار پیوست و با حضور در 70 بازی برای این تیم طی دو فصل، قهرمانی لیگ برتر بوسنی در سال 2014 را کسب کرد. 

راتکو در تیم‌های پایه تیم ملی بوسنی به میدان رفته ولی تاکنون برای تیم ملی بزرگسالان این کشور بازی نکرده است، هرچند که بارها از سوی سافت سوشیچ سرمربی سابق و محمد بردارویچ سرمربی کنونی سوسن‌های طلایی (لقب تیم ملی بوسنی) به تیم ملی دعوت شده است. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار