در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اظهار بی‌اطلاعی مدیر اجرایی بنیاد رودکی از اجرای نمایش «پایکوبان»

با وجود آنکه بهرام جمالی مدیرعامل بنیاد رودکی و رضا سعیدی پور مشاور هنری تالار وحدت اظهار داشتند دادویی پاسخگوی اجرای این نمایش است اما دادویی گفت من صحبتی راجع اجرای نمایش «پایکوبان» ندارم.

حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این بار هم صدای پایكوبان در سالن‌های تئاتر كشور به گوش می‌رسد، صدایی كه آرام آرام طنین آن در گوشه و كنار شهر به گوش می رسد. یك روز بهانه تئاتر و روز دیگر از مجرای كلاس های رقص و آواز و روزهای دیگر هم به بهانه های جدید. این بار صدای پایكوبان از تالار وحدت به گوش می‌رسد و هر چند كه با عنوان مجلسی خصوصی برای بانوان است و به بهانه اجرای رقص های محلی صحنه را آراسته اند، اما هنوز هم ضرورتی برای این چنین اجراهایی به دست نمی آید.

با توجه به این اتفاقات به سراغ مدیران تالار وحدت رفتیم تا شاید پاسخی از آنها دریافت کنیم اما متاسفانه آنها هم یا با پاس دادن ما به دیگری یا با طفره رفتن پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای را مطرح نکردند.

بهرام جمالی مدیر‌عامل بنیاد رودکی در خصوص اجرای نمایش پایکوبان با طراحی و کارگردانی فرزانه کابلی گفت: من اطلاعاتی در مورد این نمایش ندارم و سالن تالار وحدت رئیس و کارشناس دارد و شما نمی‌توانید مستقیم با مدیر عامل تماس بگیرید.

وی ادامه داد: زمانی که ما برای سالن تالار وحدت رئیس و کارشناس انتخاب می‌کنیم نمی‌توانیم هر‌ روز جویای وضعیت آنجا شویم و مدیران انتخاب شده باید نسبت به نمایش‌هایی که اجرا می‌شود، پاسخ‌گو باشند.

جمالی تصریح کرد: به طور قطع نمایش «پایکوبان» همه مراحل قانونی‌اش را طی کرده و دفتر نظارت به آنها مجوز دادند.

وی در پاسخ به اینکه چرا با توجه به پیشینه‌های مهشاد مخبری و فرزانه کابلی آنها مجوز اجرا در تالار وحدت گرفتند، اظهار داشت: فرزانه کابلی سالهای سال فعالی می‌کند و از طرف مراجع قانونی هم ممنوع کار نشده‌ است هر وقت مراجع قانونی آنها را ممنوع کار کردند آن موقع این موضوع بحث دیگری است.

جمالی گفت: مجوز نمایش «پایکوبان» را مرکز هنر‌های نمایشی صادر کرده و این نمایش تحت عنوان حرکات آینه نمایشی مجوز گرفته است.

وی در خصوص مبلغ بلیط این نمایش خاطر‌نشان کرد: فرزانه کابلی سال‌هاست که فعالیت می‌کند و مجوز این نمایش هم از طریق روال قانونی انجام شده و بلیط 100 هزار‌تومان برای فروش «پایکوبان» مشکلی ندارد چرا‌که تئاتر از این طریق می‌تواند درآمد‌زدایی کند و گروه‌های نمایشی سهم بیشتری خواهند داشت.

رضا دادویی مدیر اجرایی بنیاد رودکی در حوزه نمایش در خصوص اجرای نمایش پایکوبان گفت: من هیچ اطلاعی از این نمایش ندارم و تاکنون هم نامش به گوشم نخورده است.

شایان ذکر است؛ با وجود آنکه بهرام جمالی مدیرعامل بنیاد رودکی و رضا سعیدی پور مشاور هنری تالار وحدت اظهار داشتند دادویی پاسخگوی اجرای این نمایش است اما دادویی گفت من صحبتی راجع به این نمایش ندارم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار