آیا قاتلان پسر بچه بی گناه از اتباع افغان هستند؟/ جزییات 60 روز شکنجه مرگبار کودک 9 ساله در جنوب کشور + عکس

کودکی 9 ساله که توسط آدمربایان ربوده شده ، چند روز پیش پیکر نیمه جانش در خیابان های زابل پیدا شد و او پس از ساعت ها دست و پنچه نرم کردن با مرگ سرانجام در بیمارستان جان سپرد.

60 روز شکنجه مرگبار کودک 9 ساله توسط گروگانگیران/ جسد نیمه جان کودک بی گناه در خیابان های زابل رها شد + عکس
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی 9 ساله که در اردیبهشت امسال ربوده و چند روز قبل بیهوش در یکی از خیابانهای زابل رها شده بود در بیمارستان جان خود را از دست داد.
 
این کودک 9 ساله 28 اردیبهشت به قصد خرید از خانه خارج شده بود اما بازنگشت تا اینکه پس از گذشت چند ساعت از شماره ای ناشناس با ارسال پیامکی به پدر این کودک از ربودن وی اطلاع داده و درخواست مبلغ زیادی پول کرده بودند.
 
پلیس در تحقیقات انجام شده متوجه شد که شماره هایی که به خانواده مهدی تماس گرفته اند از شیراز و افغانستان بوده است.
 
از سوی دیگر گروگان گیران با تهدید اینکه در صورت دریافت نکردن پول کودک را می کشند، در آخرین تماس خود در دو هفته قبل مهلتی یک روزه به خانواده کودک دادند.
 
سرهنگ نوربخش فرمانده انتظامی شهرستان زابل درباره این خبر بیان داشت: در آن زمان قرار ملاقاتی با تدابیر امنیتی انجام شد و دو نفر از آدم ربایان نیز در این قرار دستگیر شدند ولی چند روز بعد در پی تماس فردی ناشناس به مرکز فوریت های پلیس مبنی بر یافتن کودکی نیمه جان در یکی از خیابان های زابل ماموران انتظامی در محل حاضر شده و این کودک را که در بیشتر قسمت های بدن وی آثار شکنجه وجود داشت، یافته و به بیمارستان منتقل کردند.
 
گفتنی است، متهمان اعتراف کردند این کودک را 60 روز شکنجه کرده اند و تحقیقات پلیس از این دو متهم برای دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه دارد.
 
بر اساس این گزارش، کودک خردسال به دلیل شدت جراحات وارده که تاکنون در کما و علایم حیاتی وی پایین بود نیمه شب گذشته به دلیل ضایعات مغزی در بیمارستان جان سپرد.

لازم به ذکر است، با وجود تماس های گروگانگیران با خانواده قربانی(کودک 9 ساله) از  افغانستان، می توان نتیجه گرفت که قاتلان این کودک بی گناه از اتباع افغان بودند و عاملان این جنایت همچنان در این کشور متواری هستند؟
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۱:۲۹ ۱۴ تير ۱۳۹۷
باید قاتلان این پسر بچه اعدام شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۴
کشوری ک خودش مشکل داره چطور میتونه جنگزده های دیگه رو هم نون بده.تازه میان تو ماه عسل ناشکری هم میکنن ک ایرانیها بد بشون نیگا میکنن.آخه یه بار گذشت کردیم دوبار....نه روزانه و ب دفعات زیااااد
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۲۱:۳۰ ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
ببین چه بلایی سر این بچه آوردن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
شک نکنید تاوانشو پس میدن
Iran (Islamic Republic of)
افغانم
۱۶:۲۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
مغزه که دارن این ایرانیااااا
چون از افغانستان زنگ زدن پس حتما افغانیه .
خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۸:۵۹ ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
والله بیشتروقتاکه همینطوری هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
خداوند شما را هدایت مانند سالهای قبل هنوز مجرم معلوم ولی دست پنهان منافق دست بکار شد تا افغانها را متهم کند. ومردم ایران را علیه یک ملت مهاجر بی پناه تحریک کند واگر ای تهمت شما درست باشد هم کارشما خلاف انسانیت است واگر هم خلاف واقع باشد شمل بدترین ظلم را علیه یک ملت انجام دادید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
خدا لعنتشون کنه که یه خانواده را در اصل کشتن و در به در کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
افغانی ها رو افراد پولدار بالا شهر تهران بکارگیری میکنن
Iran (Islamic Republic of)
alireza
۱۹:۳۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
در عوض آقای علیخانی برای جلب تماشاگر یه مشت متجاوز رو میاره تو برنامش و به عواقب پررو شدن اینا فکر نمیکنه...
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۲:۵۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
آقاي عليخاني ميگه با همسايه هامون درست برخورد كنيم. چه قدر بي انصافي كه به افغان ميگي متجاوز. حالا اگه يه ايراني اون ور آب يه کار غلطی کنه صداتونو بلند ميكنين كه ما نكرديم. خب خوشت مياد اونام به ما انگ تروريست بچسبونن؟ من خراسانيم. تو مدرسه افغان زياد ديدم. آدماي با شرفي هستن. اگرم ما بدي ميكنيم چيزي نميگن. مهاجر غير قانوني جاش تو كشور ما نيست بايد بره. اما اوني كه نمي خواست خونوادشو تو خاك و خون ببينه و از دست دشمن مشترك مون قرار كرده و به ما پناه آورده چه گناهي كرده كه كشورش اسير دست اجنبي شده؟؟ يادت باشه آقاي عليرضا در قبال اين توهيني كه ميكني به يه ملت مديوني! ملتي كه كمتر از صد سال پيش خاك ايران بود. پاره تن خراسان بود كه دشمن ازمون گرفت. اگه افغان و قبول نداري پس بايد نصف فرهنگتو بريزي دور چون خيلي از مفاخري كه ما به اسم ايراني ميشناسيم زاده خاك افغانستانه. خدا هم اين عوضي ها كه زورشون به يه بچه بيگناه رسيده لعنت كنه.
Iran (Islamic Republic of)
ارسلان
۱۸:۵۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
حقیقت محض :بیشترمواقع نام افغانی ها باجرم وجنایت درایران همراه هس
Iran (Islamic Republic of)
یک دانشجوی تاریخ
۱۹:۰۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
فاطمه خانم ، کشورایران درقدیم کشورپهناوری بوده که براثرجنگ ها بخش های ازکشورجداشده وتبدیل به کشوری مستقل شده است مثه افغانستان مثه ارمنستان و.... مفاخری که شمامیگین همه ایرانین نه افغانی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
دقت کردین همه جنایت های افغانی ها تو ایران چقدر وحشیانه است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
خدا لعنتشون كنه كه اينطور خانواده اى رو داغدار ميكنند
Iran (Islamic Republic of)
آتینا
۱۷:۴۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
خواهشا بیشتر به اتباع بیگانه سخت بگیرید نگذارید به راحتی در کشور تردد کنند . متاسفانه جز دردسر چیزی برای ما ایرانی ها ندارند وقتی ما به کشورهای دیگر می رویم به شدت ما را تحت نظر می گیرند بعد چرا خارجی ها در کشور راحت می گردند و این همه حادثه می آفرینند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
چرا افغانی ها رو بیرون نمیکنید؟ تا کی شاهد این ماجراها باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ايراني
۲۲:۴۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
اگه يكي بدي كرد كه نبايد همه رو به يه آتيش سوزوند. اتباع قانوني كه مشكلي ايجاد نكردن. بايد جلو مهاجران غير قانوني رو گرفت نه اينكه هر كي هر خبطي مرتكب شد به پاي بقيه نوشت. منصف باشيم لطفا.
Iran (Islamic Republic of)
شیما
۱۳:۵۰ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
جناب ایرانی ! مطمئنم که تو بچه نداری ...
United States of America
محسن
۱۶:۴۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
خداوند نابودشون کنه.مرگ بر شماها این کودک چ گناهی کرده بود ک داغشو گذاشتین رو پیشونی خانوادش.امیدوارم خدا ب خانوادش صبر طولانی بده
آخرین اخبار