البرز؛

جشن واگذاری ۵۳۰ واحد مسكونی به مددجویان بهزیستی البرز برگزار شد

مراسم واگذاری ۵۳۰ واحد مسكن مهر به مددجویان بهزیستی استان البرز، با حضور وزیر تعاون ، كار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان بهزیستی كشور، استاندار البرز،نمایندگان مردم شریف كرج در مجلس شورای اسلامی، و جمعی از مسئولان كشوری و استانی در سالن میلاد شهرداری كرج برگزار شد.

جشن واگذاری ۵۳۰ واحد مسكونی به مددجویان بهزیستی البرز برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز. در این مراسم دكتر ربیعی وزیر تعاون كار و رفاه اجتماعی گفت: از 100 هزار واحد مسكن مهر هدف‌گیری شده تا كنون 54 هزار واحد تحویل داده شده است و 46 هزار واحد مسكن مهر نیز در مراحل مختلف ساخت است كه 32 هزار واحد از این تعداد مسكن ها در دولت تدبیر و امید واگذار شده، كه امید است با برنامه ریزی‌های صورت گرفته خانواده‌های دارای 2 معلول به بالا بدون مسكن باقی نمی‌مانند.

 وزیر كار با بیان اینكه 8 هزار واحد در شهر و 3 هزار واحد در روستا واگذار می‌شود، افزود: بنیاد مستضعفان 15 میلیون تومان را تقبل كرده، 15 میلیون تومان وزارت تعاون و 5 میلیون تومان توسط خیرین تامین شده و علاوه بر وام، زمین و خدمات فنی نیز از سوی دولت واگذار می شود.

در پایان این مراسم از تعدادی از خیرین استان البرز تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: البرز ، جشن ، مسکونی ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.