پرداخت ۲۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان یاسین پیشرو

رئیس هیئت‌مدیره و مالک باشگاه یاسین پیشرو قم با بیان اینکه بودجه مجزایی برای تأمین هزینه تیم‌های ورزشی یاسین پیشرو در نظر گرفته شده است گفت: ۲۰ درصد قرارداد بازیکنان یاسین پیشرو پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رئیس هیئت‌مدیره باشگاه یاسین پیشرو قم با بیان اینکه بودجه مجزایی برای تأمین هزینه تیم‌های ورزشی یاسین پیشرو در نظر گرفته شده است گفت: ۲۰ درصد قرارداد بازیکنان یاسین پیشرو پرداخت شد.

سید روح‌الله حسینی اظهار داشت: مجموعه یاسین پیشروی قم در حوزه سلامت فعالیت می‌کند و علاوه بر فعالیت در صنعت دارو، ورزش نیز بخشی از حوزه سلامت است زیرا با سلامت نسبت مستقیم دارد.

وی افزود: با توجه به پیشنهاداتی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان در زمینه حمایت از ورزش به ما شد و با توجه به این که ورزش به عنوان یکی از ارکان برنامه سلامت‌ محور تعریف شده، تصمیم گرفتیم در عرصه ورزش ورود پیدا کنیم.

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه یاسین پیشرو قم گفت: در مرحله نخست، توانستیم برای پشتیبانی و در اختیارگیری تیم فوتسال و تکواندوی قم به توافقات لازم دست پیدا کنیم و در فوتسال و هم در تکواندو مدعی کسب عناوین مناسب در سطح کشور و حتی بین‌المللی هستیم.

حسینی بیان داشت: در تکواندو تیم قدرتمندی برای حضور در لیگ برتر مهیا کرده‌ایم و نفرات سرشناسی در این زمینه با ما همکاری می‌کنند و امیدواریم به زودی زود نام قم و کریمه اهل‌بیت(ع) را در سطح بین‌المللی بیش از پیش مطرح کنیم.
وی عنوان کرد: تیم تکواندو هم در قم مستقر است و چند مربی نامدار کشور از جمله فریبرز عسگری و یوسف کرمی در کادر این تیم حضور دارند و این تیم با نام یاسین پیشرو در لیگ برتر شرکت می‌کند و برای این تیم نیز برنامه داریم.

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه یاسین پیشرو قم تصریح کرد: در بخش ورزش، برای این که تأمین هزینه‌های باشگاه ما با سایر بخش‌های ما تداخلی ایجاد نکند موسسه‌ای ورزشی به طور جداگانه با نام باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو ثبت کرده‌ایم و بودجه مجزایی برای تأمین هزینه تیم‌های ورزشی یاسین پیشرو در نظر گرفته شده است.

حسینی افزود: ۲۰ درصد مبالغ قرارداد بازیکنان تیم فوتسال یاسین پیشرو پرداخت شده و مشکلی برای پرداخت سایر مبالغ نیز وجود ندارد و انشاء الله در نظر داریم علاوه بر مبالغ قرارداد، پاداش ویژه‌ای برای آینده و نتایج خوب یاسین پیشرو در نظر بگیریم.

انتها پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار