سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت : امیدوارم با حضور در گرندپریکس و تورنمت های آینده بتوانیم سهمیه المپیک را در بخش بانوان کسب کنیم.

مداح:حضور در گرندپریکس ما را به المپیک ریو امیدوار کردمینو مداح سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی   گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان   گفت: با وجود اینکه کسب سهمیه المپیک در تکواندوی بانوان نسبت به دوره های قبل بسیار سخت‌تر شده، اما دستیابی به این مهم غیرممکن نیست. ما با تمام قدرت تمرین می‌کنیم و با حضوری موفق در گرندپریکس و سایر تورنمت های پیش رو به کسب سهمیه المپیک ریو امیدواریم.
 
وی افزود: از آنجایی که برای نخستین بار است که بانوان تکواندوکار کشورمان به مسابقات گرندپریکس اعزام می شوند تمام سعی خود را می کنیم که این فرصت بزرگ را غنیمت شمرده و از این موقعیت بهره ببریم. 

وی ادامه داد: نخستین مرحله رقابت‌های گرندپریکس در سال 2015 که در کشور روسیه برگزار می شود و کیمیا علیزاده، ‌شکرانه ایزدی و اکرم خدابنده تکواندوکارانی هستند که شرایط اعزام به رقابت‌های جایزه بزرگ روسیه را دارند.

**رقابت های سختی پیش رو داریم

مداح گفت: رقابت های گرندپریکس چیزی از مسابقات جهانی کم ندارد و بهترین تکواندوکاران از سراسر جهان برای کسب امتیاز به روسیه می آیند و من امیدوارم که تیم ما مبارزات خوبی در نخستین تجربه حضورش در این مسابقات داشته باشد.

وی با ابراز امیدواری به کسب سهمیه المپیک افزود: با فرصت خوب بوجود آمده باید به کسب سهمیه المپیک امیدوار باشیم و اگر قرار باشد امیدمان را از دست بدهیم لزومی به شرکت در تورنمت ها نیز نیست. اما تیم ملی تکواندو بانوان با امید به کسب سهمیه المپیک تمرین های خود را روز به روز جدی تر از گذشته پیگیری می کند و به مصاف حریفان خود می رود.

وی ادامه داد: تا شروع بازی های المپیک 2016 تنها 3 گرندپریکس باقی مانده است. به همین دلیل کار برای کسب سهمیه از طریق این رقابت‌ها خیلی سخت است، اما یک فرصت بسیار خوب دیگر برای ما وجود دارد.

مداح تصریح کرد:مسابقات قاره ای، فروردین ماه سال آینده در فیلیپین برگزار می‌شود و ما می توانیم از طریق این رقابت ها نیز به المپیک برسیم.

گفتنی است، ملی پوشان تکواندو 20 مرداد راهی مسکو روسیه می‌شوند تا 23 و 24 مرداد در رقابت های جایزه بزرگ انتخابی المپیک حضور یابند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار