مهرابی: 5 ملی پوش تکواندوکار عازم رقابت های آسیایی می‌شوند

رئیس انجمن تکواندو ناشنوایان گفت: تیم ملی تکواندو ناشنوایان با 5 ملی پوش عازم رقابت‌های آسیایی می‌شود.

مهرابی: 5 ملی پوش تکواندوکار عازم رقابت های آسیایی می‌شوندجمشید مهرابی رئیس انجمن تکواندو ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تیم های ملی مردان و زنان تکواندو ناشنوایان مهر ماه مسابقات آسیایی چین تایپه را در پیش دارند ملی پوشان آماده حضور پرقدرت در این رقابت ها می شوند.
 
وی ادامه داد: انجمن تکواندو ناشنوایان از فروردین ماه اردوهای مستمر و منظمی را برای تیم ملی مردان و زنان برپا کرده است سومین اردوی ملی پوشان پنج شنبه هفته گذشته پایان یافته است ملی پوشان پس از استراحتی 10 روزه سپس در اردوها تمرینات آمادگی را پیگیری می کنند.
 
بهرامی ادامه داد: تیم ملی مردان با 4 و تیم ملی بانوان با 5 تکواندو کار اردوها را برپا می کنند البته در مرحله چهارم دارو که از 10 مرداد ماه برپا می شود در نهایت 3 ملی پوش مرد و 2 ملی پوش زن برای حضور در رقابت های آسیایی انتخاب می شود.
 
وی ادامه داد: طبق قوانین اتحادیه مسابقات آسیایی رقابت تیم‌های ملی مردان تکواندو ناشنوایان در 3 وزن نخست المپیک و تیم ملی تکواندو بانوان ناشنوا در 2 وزن نخست المپیک برگزار می شود.
 
مهرابی افزود: انجمن تکواندو ناشنوا قصد دارد پس از پایان اردوی ماه چهارم اردوی شهریور ماه متصل به اعزام برای حفظ آمادگی و تقویت ملی پوشان بصورت شبانه روزی برگزار کند.
 
انجمن تکواندو ناشنوا افزود: ملی پوشان کار سختی را در چین تایپه در پیش دارند  هدف انجمن ایجاد زمینه‌های موفقیت و پیشرفت ملی پوشان است و برای تحقق اهدافمان همه تلاشمان را انجام می دهیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار