جوکار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

توافقنامه‌های خارج از چارچوب تصویب برجام، غیرقابل قبول است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای با محرم دانستن نمایندگان هرگونه توافق خارج از بحث برجام را به خانه ملت ارائه می‌کرد، گفت: هیچ متن جداگانه‌ای خارج از چهارچوب تصویب برجام در مجلس قابل قبول نیست.

موافتنامه‌های هسته‌ای خارج از چهارچوب تصویب برجام غیرقابل قبول است"محمدصالح جوکار" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان کاش با محرم دانستن نمایندگان، هرگونه توافق خارج از بحث برجام را به خانه ملت ارائه می‌کرد، اظهار کرد:‌ شنیدن اخبار محرمانه کشورمان از زبان آمریکایی‌ها و رسانه‌های بیگانه برای ملت و مجلس نامطلوب بود.

نماینده یزد و صدوق در ادامه افزود: مردم با شنیدن این‌گونه خبرهای محرمانه کشورشان از رسانه‌های بیگانه، احساس حقارت می‌کنند. 

وی تاکید کرد: بهتر است قبل از هرگونه سوءاستفاده و بازی سیاسی دیگر غربی‌ها از مذاکرات هسته‌ای، هرگونه مسایل پنهانی به صورت شفاف توسط تیم مذاکره‌کننده کشورمان در کمیسیون‌های مجلس مطرح شود.

رئیس کمیته بسیج مجلس با اشاره به اینکه هیچ متن جداگانه‌ای خارج از چارچوب برجام قابل قبول نیست، گفت: مسلما آن متنی که به تصویب مجلس می‌رسد، قابل اجرا بوده و مابقی تعهدات خلاف قوانین است.

جوکار خاطرنشان کرد: با توجه به مطرح شدن بحث ضمائم محرمانه توافق ایران با آژانس انرژی اتمی در کنگره توسط تیم آمریکایی، مسلما این موضوع در جلسات کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور اعضای تیم‌ مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار