شیراز؛

كلاهبرداري با چك جعلي در "كازرون" فارس

فرمانده انتظامي شهرستان "كازرون" استان فارس از دستگيري دو نفركه با ارائه چك جعلي جهت خريد از يك فروشگاه لوازم كشاورزي بيش از 300 ميلیون ريال كلاهبرداري كرده بودند، خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ" مهرداد مشوق " اظهار كرد: سه نفر با مراجعه به يك فروشگاه لوازم كشاورزي و جلب اعتماد مدير فروشگاه در ازاي خريد كود پروتئيني يك فقره چك به ارزش 300 ميليون ريال ارائه مي كنند كه شاكي پس از مدتي متوجه جعلي بودن چك پرداختي شده و موضوع را به پليس آگاهي شهرستان اطلاع مي دهد.

وي افزود : با توجه به اظهارات شاكي تحقيقات وسيع و گسترده اي توسط كارآگاهان پليس آگاهي اين شهرستان انجام گرفت و با اقدامات خاص و ويژه پليسي سرانجام رد پاي متهمان در شهر كازرون به دست آمد و در عمليات ضربتي دو نفر از آنها دستگير شدند .

سرهنگ "مشوق" با بيان اينكه متهمان در تحقيقات به كلاهبرداري به شيوه فوق اعتراف كردند، افزود: متهمان به مراجع قضائي معرفي شدند.

وي گفت: براي جلوگيري از وقوع اين نوع كلاهبرداري ها به صاحبان كارخانه هاو شركت ها و فروشگاه ها توصيه مي شود قبل از معامله اوراق تجاري ارائه شده توسط مشتري را به دقت بررسي و پس از انجام اطمينان لازم اقدام به معامله كنند و هرگونه موارد مشكوك را سريعاً به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.