در بازديد هيئت يمني از پروژه نيمه شمالي خط سه مطرح شد:

صنعت مترو تهران پيشرفته و سرآمد است

هيئتي يمني از بخش هاي مختلف پروژه در دست احداث نيمه شمالي خط سه مترو تهران بازديد كردند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز هيئتي متشكل از كارشناسان كشور يمن از بخش هاي مختلف پروژه 18 كيلومتري در دست احداث نيمه شمالي خط سه مترو تهران حدفاصل ايستگاه مترو شهيد بهشتي تا ميدان قائم در شمال شرق تهران بازديد و در جريان فعاليت هاي متخصصين ايراني در ساخت مترو قرار گرفتند.

 بازديدكنندگان، دستاوردهاي شركت مترو تهران را در بكارگيري دانش فني بومي در ساخت تونل، سازه ايستگاه هاي تقاطعي و تجهيزات برقي را تحسين كردند.

گفتني است : شركت مترو تهران و حومه در بخش ساختمان مترو، صددرصد به خودكفايي رسيده است و در راستاي اجراي سياست هاي اصولي اقتصاد مقاومتي و حمايت از ساخت داخل، بالغ بر 50 درصد تجهيزات موردنياز براي تكميل و راه اندازي خطوط مترو توسط شركت هاي خصوصي فعال كشور تامين مي شود.  

ثبت ركورد كم نظير در شروع و اتمام پروژه 18 كيلومتري نيمه شمالي خط سه مترو تهران و ديگر ابتكارات و ايده هاي نوين در حفاري و ساخت موجب شده تا اين پروژه از نظر ابعاد فني و اجرايي مورد توجه صاحبنظران و صنعتگران اين رشته قرار گيرد.

ساخت بخش شمالي خط سه مترو تهران با 18 كيلومتر و 11 ايستگاه از ارديبهشت سال گذشته آغاز شده و قرار است به زودي به بهره برداري برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار