فعال صلح در آمریکا تاکید کرد آمریکا نتوانست ایران را به زانو درآورد

سارا فلاوندرز فعال صلح تاکید کرد توافقنامه هسته ای نشان داد رهبران آمریکا نتوانستند پس از سالها تحریم و دیگر کارها جمهوری اسلامی ایران را به زانو درآورند و تسلیم کنند و آنها بالاخره حق ایران را برای داشتن برنامه صلح آمیز انرژی هسته ای به رسمیت شناختند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ فعال صلح در آمریکا تاکید کرد آمریکا نتوانست ایران را به زانو درآورد.

به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، هم اکنون تلاش های زیادی در آمریکا برای مقابله با تصویب توافقنامه هسته ای ایران در کنگره می شود.

اخیرا یکی از گروه های مخالف توافق هسته ای در نیویورک تظاهراتی برگزار کردند و از نمایندگان خود خواستند برای ابطال این توافقنامه تلاش کنند.

داو هایکن رهبری این تظاهرات را بر عهده داشت.

او در گذشته عضو اتحادیه دفاع از یهودیان بود که سازمانی تروریستی و غیرقانونی است.

این گروه بمب‌گذاری ها و ترورهای زیادی انجام داده است.

سارا فلاوندرز از مدیران مرکز بین المللی اقدام تاکید کرد افراد بسیار ثروتمند همه تلاش خود را می کنند تا با ایران هراسی مانع آگاهی مردم از واقعیت توافقنامه هسته ای شوند.

سارا فلاوندرز گفت کل مردم جهان از این توافقنامه حمایت می کنند و همانطور که نظرسنجی ها نیز نشان می دهد اکثریت قریب به اتفاق مردم آمریکا نیز از این توافقنامه حمایت می کنند زیرا مردم آمریکا نمی خواهند شاهد جنگی دیگر یا تحریم های جدید یا تهدید علیه ایران باشند اما مردم آمریکا باید در دفاع از این توافقامه بسیج شوند زیرا نیروهای مرتجع و شرکت های بزرگ نفتی و نظامی و گروهای صهیونیستی دهها میلیون دلار برای خراب کردن این توافقنامه سرمایه گذاری کرده اند. آنها مرتجع ترین نیروها را برای مبارزه با این توافقنامه گردهم آورده اند.

این فعال صلح تاکید کرد توافقنامه هسته ای نشان داد رهبران آمریکا نتوانستند پس از سال ها تحریم و دیگر کارها جمهوری اسلامی ایران را به زانو درآورند و تسلیم کنند و آنها بالاخره حق ایران را برای داشتن برنامه صلح آمیز انرژی هسته ای به رسمیت شناختند.

فلاوندرز گفت این توافقنامه نشان دهنده شکست دولت آمریکا برای سرنگونی جمهوری اسلامی ایران بود.

این در حالیست که آنها نه فقط از تحریم ها بلکه از خرابکاری صنعتی، ترور و همه اشکال بی ثبات کردن استفاده کردند اما در نهایت نیز موفق نشدند.

انتهای پیام/       

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
مهدی عمرانی
۱۲:۰۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
و البته هرگز نخواهد توانست که به زانو در بیاورد!
آخرین اخبار