اردبیل؛

آمادگی بیش از 114 مدرسه برای پذیرایی و استقبال از مسافران فرهنگی

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بیش از 114 مدرسه برای پذیرایی و استقبال از مسافران و میهمانان فرهنگی آماده شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ برات سلیمی در بازدید از مراکز اسکان فرهنگیان در اردبیل با اشاره به اینکه در سطح استان اردبیل بیش از 114 مدرسه برای پذیرایی و استقبال از مسافران و میهمانان فرهنگی تدارک دیده شده است، افزوداین تعداد مدرسه در قالب یک هزار و 6 کلاس درس با تجهیز امکانات لازم برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شده و هم اکنون پذیرای این مسافران و میهمانان است.

وی گفت: در قالب طرح اسکان تابستانی بیش از ۷۱ هزار نفرروز مسافر و گردشگر فرهنگی در مدارس استان اردبیل پذیرش شدند.

سلیمی با بیان اینکه طرح اسکان تابستانی آموزش و پرورش استان از 6 تیرماه امسال آغاز شده است، افزود: تاکنون 35 هزار و 475 نفر در قالب 11 هزار و 991 خانوار از استان‌های مختلف و به ویژه مناطق گرمسیر کشور مورد پذیرش و استقبال در مدارس تدارک دیده‌شده برای این منظور قرار گرفته‌اند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در ادامه بیان کرد: تجهیزات و امکانات لازم و اولیه برای اسکان خانوارهای فرهنگی در مدارس استان آماده شده و تلاش کرده‌ایم با فراهم‌سازی این امکانات از جمله تلویزیون، فرش، یخچال و برخی اقلام ضروری و لازم در کلاس‌های درس زمینه راحتی و آسایش فرهنگیان و خانواده‌های آنها را فراهم آوریم.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.