در مرحله شهرستانی؛

ثبت‌نام سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم آغاز شد

نام‌نویسی مرحله شهرستانی سی‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با راه‌اندازی سایت جدید مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نام‌نویسی مرحله شهرستانی سی‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با راه‌اندازی سایت جدید مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

علاقه‌مندان با مراجعه به سایت جدید مسابقات به نشانی s-iqc.ir جهت نام‌نویسی و کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند. همچنین سامانه پیامک نام‌نویسی در مسابقات هم از امروز راه‌اندازی شده که علاقه‌مندان مطابق جدول اعلام شده در سایت جدید اطلاعات مربوط به رشته خود را به شماره 50005538 ارسال و نام‌نویسی می‌کنند.

سی‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در دو رده سنی بالای ۱۸ سال و زیر ۱۸ سال برگزار می‌شود که این نام‌نویسی ویژه افراد بالای ۱۸ سال است و متولدین ۱ فروردین‌ماه ۱۳۷۶ به قبل می‌توانند جهت نام‌نویسی اقدام کنند.

تا پیش از این نام‌نویسی مسابقات از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی قرآن ایران انجام می‌شد که از این پس علاقه‌مندان باید از طریق سایت جدید مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند. همچنین ضوابط برگزاری این مسابقات در سایت سازمان اوقاف وامورخیریه در دسترس است .




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار