بحرالعلوم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

67 قاری نوجوان در اردوی استعدادهای درخشان قرآنی شرکت می‌کنند

معاون آموزش و پژوهش سازمان دارالقرآن کریم با اشاره به پنجمین دوره استعدادهای درخشان قرآن گفت: این طرح آموزش، تربیتی با حضور 67 قاری نوجوان در تاریخ 16 تا 24 شهریور در اردوگاه شهید حقانی کرج برگزار می‌شود.

محمدمهدی بحرالعلوم، معاون آموزش و پژوهش سازمان دارالقرآن کریم در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به پنجمین اردوی استعدادهای درخشان قرآنی اظهار داشت: این اردو از سال 92 با حضور 100 نفر از قاریان ممتاز نوجوان که از کل کشور گزینش و وارد طرح آموزش استعدادهای قرآنی شده اند، برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه طرح اردوی استعدادهای درخشان قرآنی دوبار در سال برگزار می شود، گفت: پنجمین دوره‌ این طرح 16 تا 24 شهریور در اردوگاه شهید حقانی کرج با حضور 67 نفر از قاریان نوجوان و با هدف تربیت قاریان در سطح حرفه‌ای انجام می‌گردد.

معاون آموزش و پژوهش سازمان دارالقرآن کریم با بیان اینکه در این دوره بحث آموزش مطرح است، افزود: ما برای قاریان نوجوان کلاس‌های آموزشی در مباحث صوت، لحن، تجوید، قرائت، بازی با الفاظ و قرائت با حضور اساتید برجسته و ممتاز بین‌المللی برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: ملاک گزینش این قاریان نوجوان قرائت و صوت و لحن قابل قبول بوده که بوسیله اساتید صاحب فن دارالقرآن از آنها امتحان گرفته شده است.

بحرالعلوم در پایان گفت: این دوره نسبت به سال گذشته در محتوای دروس آموزش به صورت جزئی تفاوت‌هایی دارد، اما به صورت کلی، سرفصل‌ها و عناوین تغییر خاصی نکرده است.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.