شیراز؛

همکاری سازمان جهاد کشاورزی فارس با شرکت دویتس فار آلمان

رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس از همکاری سازمان جهاد کشاورزی فارس با شرکت دویتس فار آلمان در زمینه تولید کمباین و تراکتور خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ قاسمی گفت: سازمان جهاد کشاورزی فارس مقام اول را در تولید غلات در طی سالیان متمادی داشته است و تامین کننده ماشین های برداشت در بیشتر استان های کشور است.

وی افزود: ماشین آلات کشاورزی وارد شده به کشور ابتدا تحت نظر کارشناسان استان فارس آزمایش و عیب یابی شده است و پس از تایید نهایی از استان فارس به سایر استان های کشور نشر داده می شود.

وی خاطر نشان کرد: استان فارس در فعالیت هایی نظیر: تسطیح لیزری،کمباین مخصوص برداشت پنبه، کمباین برداشت چغندر قند و ... پیشگام است.

قاسمی تاکید کرد: استان فارس با وجود کارشناسان مجرب، محققان نامی، شرکت و تشکل های مکانیزاسیون، اتحادیه تراکتورداران، اتحادیه کمباین داران نقش رهبری را در زمینه مکانیزاسیون در کشور بر عهده دارد.

وی اشاره کرد: با توجه به فعالیت دو کمباین دویتس فار به مدت 110 ساعت در استان فارس، با بررسی فنی و کارشناسی نسبت به شناسایی موارد ضعف و قوت آن اقدام و با توجه به ویژگی این ماشین های برداشت، افزود: لزوم استفاده از این کمباین ها جهت کاهش ریزش محصول امری ضروری است.

قاسمی خاطر نشان کرد: استان فارس با توجه به تمام فعالیت های موثر خود هنوز کارخانه ای جهت مونتاژ تراکتور و کمباین در کشور ندارد، که با همکاری سازمان جهاد کشاورزی فارس با شرکت دویتس فار این امر در استان فارس محقق خواهد شد.

انتهای پیام/گ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.